39歲仲keep得咁好!廖碧兒激罕Post比堅尼照為寒冬港人送暖

流行娛樂

廣告

女藝人都喜歡在社交網站發布性感照吸引粉絲注意力又或是表現自己的魅力,但一向密實的廖碧兒(Bernice)就反而極少這樣做。不過日前她在Instagram罕有地發布一張比堅尼照,成功「呃Like」!

撰文:東方新地、Anna|圖片來源:instagram、新傳媒資料庫|編輯:乖乖l(原文刊於東方新地

39歲廖碧兒激罕派福利

39歲的廖碧兒(Bernice)2001年參選國際華裔小姐競選奪冠,同年加入第15期無綫電視藝員訓練班,一出道就在古裝版的《旨大歡喜》裡演公主一角,到現在都深入民心。

在無綫效力11年,Bernice考取國際品酒認證Level 3資格,開始賣酒和投身飲食業,更在法國購入酒莊釀酒。

一向在IG都只係發布友人聚會合照、自拍照和工作照的Bernice幾乎沒有性感。不過粉絲今年有眼福了,皆因Bernice昨日(9/12)罕有地Po了一張性感比堅尼照,身穿黑白波點三點式的Bernice坐在菲律賓沙灘上,海浪湧至上岸,非常有動感。她更說明香港天氣轉冷,所以送這張照片給大家溫暖一下。究竟能讓港人溫暖的是陽光與海灘,還是Bernice呢?

廖碧兒秘撻富豪

貴為華姐冠軍的廖碧兒,樣貌身材都絕對係女神級,多年來曾與劉愷威、陳豪及「富二代」林忠豪等拍拖,但通通都係分手告終,劉愷威及陳豪現時亦各自有家室。Bernice年紀都唔輕,往年不時都對外宣稱單身,話想搵番個好男人。去年就傳出佢終於有著落,秘撻一位神秘富豪男友!

秘搬豪宅買千萬酒莊

有男友照顧的Bernice全面升呢,遷離與父母同住的將軍澳寓所,秘密搬到大埔倚龍山莊千萬豪宅,更有一名女司機管接管送。有大水喉射住,Bernice更全力向商界發展,擲千萬在法國買酒莊、中環開酒吧、香港仔開設中央廚房等,果然生財有道!

低調拍拖

Bernice與富豪男友拍拖後極力保持低調,出入警覺性十足。去年38歲生日的Bernice在生日前一日密會男友,據知佢當日下午由女司機接載離開大埔豪宅,先與朋友歎茶及晚膳,至晚上約十時就由司機直駛山頂,趕住與男友甜蜜慶生。期間司機更不斷在附近兜圈,確保冇人跟蹤,隨後駛入僑福道的山頂豪宅。

闊太生活

升呢後的Bernice平時唔使開工就過住闊太生活,得閒就約朋友歎茶行街街,又會去美容院扮靚,仲有做瑜伽keep住弗爆身材,時刻保持最佳狀態!而為免男友呷醋,Bernice樂意做異性絕緣體,平時出街只會約女性朋友見面,連司機都係女仔,似乎一心一意等做富貴少奶奶?

廖碧兒與疑似新歡遊芬蘭

早前就有報道指,有讀者在芬蘭赫爾辛基的機場,目擊廖碧兒與一位型男一同乘搭芬蘭航空商務客位返港,兩人都係作全黑型格打扮,相當惹人注目。返到香港後廖碧兒隨即戴番黑超,仲坐埋機場電動車避人耳目。

廖碧兒疑似型男新歡

被指係廖碧兒新歡的呢位型男好快就被起底,呢位型男叫盧啟賢(Calvin Lo),年約40歲,係一位失婚富二代,而且仲有一個女兒。呢位金融才俊Calvin家底豐厚,家族持有不少物業,自己更住在市值8千萬的山頂豪宅!

不過事情唔係咁簡單,有報道指Calvin離婚後,其實已經有一個名叫Nina泰籍百億電訊太子女女友,咁即係點呢?

廖碧兒認戀失婚富二代

今年3月廖碧兒身穿火紅低胸裝,出席由其代言的纖體廣告記者會,同場仲有兩位赤膊猛男陪實!廖碧兒最近傳出新戀情,與失婚富二代Calvin Lo同遊芬蘭,對此廖碧兒甜笑承認!佢表示兩人拍拖幾個月,喺一個慈善活動上認識,並大讚Calvin人好好、好細心,大家都鍾意動物。

廖碧兒:對感情一向認真

提到Calvin曾經結過婚並有小朋友,而且有個泰籍女友Nina,廖碧兒就話係對方有一個女兒,不過大家已經見過面,而且相處得OK;至於泰籍女友呢方面,廖碧兒澄清冇呢回事:「冇,冇,以我所知佢係單身。」

另外問到是否以結婚為前提拍拖,廖碧兒表示自己對感情一向認真,希望大家畀多啲時間、空間佢哋,有開心事一定會分享!