詹Sir試食菜式變上堂? 馮盈盈上《美女廚房》又爆驚人言論

流行娛樂

廣告

無綫綜藝節目《美女廚房》(新版)雖然負評不斷,但仍為觀眾帶來不少歡樂,而日前就再次邀請到三位地獄廚神馮盈盈、王灝兒、蘇麗珊參與節目,未知馮盈盈(Crystal)今次是否有備而來,竟敢在詹Sir面前爆驚人言論,公開表示自己條脷好勁,頓時性博士上身。
撰文:東方新地|圖片來源:美女廚房截圖|編輯:異種火星人 (原文刊於東方新地

詹Sir試食菜式變上堂? 馮盈盈上《美女廚房》又爆驚人言論

馮盈盈上《美女廚房》性博士上身

前港姐冠軍馮盈盈(Crystal)喺J2節目《#後生仔傾下偈》入面經常有出位言論,故有「性博士」同「粗口港姐」之稱。24/11播出嘅《美女廚房》就請嚟幾位曾經上過去被封為「地獄廚神」嘅藝人上去一雪前恥。今次玩法有啲唔同,評判廚師Jacques蒙眼同時指引三人做三道不同菜式。

 

一開始馮盈盈觀察食材時就聞一聞紅酒,話:「真係紅酒嚟㗎!」

其後去到第二個環節,每個「地獄廚神」旁邊都有屏幕用非中文語言顯示1-10項烹煮步驟,「地獄廚神」要做到司儀或評判所要求嘅指令先可以將其中一項變成中文。

 

 

FYY唸出李白《靜夜詩》,不過4句共20個字入面有3個字都有懶音,搞到戲劇大師詹Sir都忍唔住話佢兩句。

唸完唐詩後詹Sir畀多次機會FYY:「我哋唔睇你口音係咪準確,睇你夠唔夠口齒伶俐就算喇!」原來詹Sir係想考FYY講急口令「黐線蜘蛛啲蜘蛛絲黐住支樹枝」。

FYY成功講急口令後獲評判大讚,呢個時候FYY就話:「我條脷好叻㗎!」雖然佢係講緊自己口齒伶俐,不過讚自己條脷好叻令觀眾覺得佢突然性博士上身。

 

 

馮盈盈爆熱戀期夜晚好攰

日前《後生仔傾吓偈》一集以「熱戀期」為主題,討論吓熱戀期有幾長、有咩特徵等,馮盈盈依舊意見多多,仲話「熱戀期夜晚好攰」,雖然佢好快就解釋係因為夜晚要傾電話所以好攰,不過大家明盈盈想講咩啦!

盛裝出席、瑜伽招數……

之後大家又講吓情侶過咗熱戀期後會有咩特徵,馮盈盈又嚟料,不假思索寫下「夜晚好空閒」,因為自己同男朋友夜晚都唔係太有心去做運動!之後盈盈回想熱戀期時,「運動」時會準備好多「道具」或者「盛裝」出席,仲誇張到「會睇小說參考入面的情節,瑜伽招數都會使出」喂唔怪得夜晚咁攰啦!

怕男朋友搵其他人做運動

馮盈盈表示,與男朋友熱戀時自己仲係學生,夜晚大把精力做運動,就算對方第二朝要返工都唔放過佢!盈盈就解釋點解咁Chur,係因為擔心男朋友會出去搵其他人做運動,所以要用盡對方啲Quota……

依家又唔擔心?

咁點解盈盈依家又唔擔心男朋友搵其他人做運動呢?佢竟然笑男朋友年紀漸長,同埋了解過對方工作環境後完全唔擔心,對佢好有信心!

獲點名拍安全套廣告

講開做運動,早排馮盈盈性感現身《2019無綫節目巡禮》,佢率直敢言的個性獲得好多觀眾甚至廣告商的青睞,現場有廣告客戶點名想搵佢拍安全套和女性健康飲品廣告!

盈盈喜出望外,並再語出驚人說:「兩個產品我都有用呀!女性補品一定要啦,安全措施都好需要推廣,不應該避忌,應灌輸正確訊息。」

馮盈盈大爆自己似日本女優!

之前《後生仔傾下計》曾探討「成人影片」話題,馮盈盈當然「性博士」上身,當一眾後生仔講到伴侶性慾較強該如何解決,馮盈盈即以食飯作比喻,即話如果對方食完唔夠飽,就畀佢自行解決!

 

 

隨即就有後生仔提出,此舉咪相等於畀機會對方出外偷食,但「性博士」就立馬否認,並解釋指若然對方明明食得唔夠飽,但仍然會選擇自行填肚,都唔搵其他廚師,咁就係對方愛自己嘅表現。

 

馮盈盈自爆似AV女優

重點係盈盈仲自認自己似AV女優桃谷繪里香,當陸浩話唔識嘅時候,佢仲大聲叫啊陸上網搵吓!