唔該,兩張「吃掉你的胰臟」 一人一套覺得超尷尬嘅戲名

熱話

廣告

電戲買戲飛是常有的事,但大家有否試過走到售票處前,當講出戲名時而感到尷尬呢?近日就有網友在討論區開帖,以「一人一套買飛個陣唔敢讀出嚟嘅戲名」為題,吸引到唔少網友留言,有部分更有鬧出笑話。

撰文:異種火星人|圖片:連登

唔該,兩張「吃掉你的胰臟」 一人一套覺得超尷尬嘅戲名

 

明天我要同你約會!如果個售票員係豬排就尷尬了。

 

 

如果係啲戲名有敏感字眼就真係唔知點算好。

 

 

 

唔該我老婆唔夠秤,你估個售票員會點答?

 

 

有巴打就話不嬲都講簡寫,冇人會講晒套嘢個名出黎,不過都有巴打話咪又係打份工。

 

 

咁樣嘅一問一答係隔離聽落又真係好鬼奇怪……

 

急口令?買飛姐,中文差啲都GG。

 

 

都唔知係依家啲戲名有問題,定大家思想有問題。呢個真係條好問題。

 

 

 

 

口殘怪真係唔好去睇戲,面皮薄啲都搞唔掂。

 

 

三級片就仲尷尬。你都知話明三級片,戲名都會比較露骨。

 

 

 

有時講錯嘢真係尷尬到唔知笑唔笑好。

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!