劈腿偷食回頭草?! 火炭麗琪爆王敏奕做臭雞拆散前度

流行娛樂

廣告

現年26歲的王敏奕與39歲的曾國祥拍拖4年來一直都甜蜜,二人不時在網上放閃又傳出婚訊,感情十分穩定。然而,就在日前(15日)時,香港地下rapper之一的火炭麗琪就在網上突爆大鬧王敏奕,指她拆散前度,從而引起網友激烈的討論。據知,火炭麗琪並不是首次爆王敏奕,但今次火藥味十足,誓要隔空開火。
撰文:異種火星人|圖片來源:IG、連登

劈腿偷食回頭草?!火炭麗琪爆王敏奕做臭雞拆散前度

有人拆散前度?火炭麗琪爆seed鬧9王敏奕:臭雞做過咩心照!

話說今日本土rapper火炭麗琪喺IG Story出post,內容係「你真係臭雞黎架你個濟真係要多L謝你啦又拆9散人地啦你條八婆自己做過咩心照祝你啲椰菜花生上面^_^」仲直shot tag埋王敏奕

 

 

 

 

不過大家都唔知究竟係王敏奕搞散咗火炭麗琪定係佢啲老死嘅男朋友啦,story一出,網民即刻議論紛紛,開post討論!有巴打話之前佢好似已經有出過story tag王敏奕,話佢有男朋友都想搞返個ex。

 

 

 

 

然後有巴打話,好似係俾人發現王敏奕同ex去過夜爆房,仲有sex chat呀!媽呀,好亂呀,曾大導,你帽事呀嘛?

 

 

26歲嘅王敏奕同曾國祥拍拖4年,一直都幾sweet嘅…

 

 

另外又有人爆話原來王敏奕讀中學個陣鍾意食洋腸,有外籍男朋友,後來又有另一條洋腸入來讀書,咁佢就移情別戀,不過去到F.7就分咗手啦!

 

 

曾國祥懶理閒言力撐女友

消息一出,曾國祥和王敏奕也沒有出面回應,還懶理閒言帶著女友一齊去台北,以行動來力撐女友。