現代潘金蓮?! 裕美再偷跳瞞外籍男友轉搞林作?

流行娛樂

廣告

現年30歲的裕美,早在兩年前已曾被爆背夫出軌,暗中與無綫小生黃子恆秘戀,最終導致離婚收場,直至去年,她便火速結識到開辦外語學校的外籍男Alex,二人不時在網上放閃,而裕美早前就邀林作做直播嘉賓,林作即場來一招「橫刀奪愛」,叫裕美同男友分手

撰文:東方新地|圖片來源:東方新地、IG|編輯:異種火星人 (原文刊於東方新地

現代潘金蓮?!裕美再偷跳瞞外籍男友轉搞林作?

偷食藝人黃子恆搞婚外情 裕美:「搞緊離婚。」

「Yamete~Yamete~搭錯車!」一聽到呢句歌詞真係好多回憶浮現出來,歌手和田裕美2014年嫁畀教友老公林恩浩,自此淡出娛樂圈,好一段日子冇在公開場合露面。不過裕美冇見一排後索咗勁多,下巴尖一尖,以前包包面離奇消失,唔講你真係未必認到佢呀!人妻愈變愈索,連感情生活都愈來愈精彩,有報道指佢背夫偷食無綫藝人黃子恆,兩人齊齊去街市買餸返屋企煮飯仔,裕美之後更在男方屋企過夜!

 

 

 

 

裕美當年公認係肥妹仔一名,包包面已成其標記,點估到如今有咁大變化!

 

 

依家的裕美樣靚咗下巴又尖咗,甜美笑容配一把秀麗長髮,連身材都好索!

有報道指裕美與吳若希過氣緋聞男友黃子恆關係匪淺,兩人齊到街市買餸,期間男方更主動攬實女方腰!親密關係不言而喻。兩人買完餸後就返到男方位於西貢的村屋,兩人夾手夾腳準備晚飯,猶如新婚夫妻般甜蜜,最後裕美更留低過夜!

 

 

對此裕美就表示當日係假期,所以一大班人開大食會,同行亦有其他幕後人員。一行人大約在八、九點離開,佢並沒有留低過夜。佢又話自己正拍攝劇集《心理追兇》,雖然同劇沒有黃子恆,不過自己好多嘢唔識,要向對方請教。最後佢話唔會理其他人點講,正如有人話佢整容一樣,佢唔會去理。

 

之後被問到老公會否介意,裕美就驚爆已經搞緊離婚!佢話自己已單身半年以上,現在辦離婚手續,不過就唔回答是否出現第三者,只係話兩人性格出現問題,曾經試過挽救呢段婚姻,但最終都係解決不了。裕美話剛剛簽咗新經理人,會拍劇重新出發。

裕美撻著有米外籍男友

事業愛情兩得意的裕美單拖遊街,去到藥房門口研究一陣買吓零食入吓貨。話說今年就滿30歲,裕美頭髮長咗、上圍又豐滿咗,多咗唔少女人味之餘,有愛情滋潤後人都靚咗,腰間其實亦都多咗小小肉地,呢啲唔通就係幸福肥?

 

 

據知,裕美男友Alex係英意混血兒,家住半山豪宅,身家豐厚而且事業有成,曾在一間大型私人銀行任投資工作,現在是本地一間外語學校的創辦人。

 

 

裕美驚爆背男友搭上林作

有人透露裕美同麥明詩前男友林作喺舊年拍攝時認識,林作見到裕美即刻起晒痰仲主動撩傾偈。裕美亦主動交換電話同IG兼主動msg林作,顯得好合拍。有指二人曖昧一年,裕美上個月請林作做直播嘉賓時撻著,林作仲話要同裕美表白,嚇到裕美好驚畀男友見到。

 

 

 

林作喺直播時對著鏡頭講:「我今晚上嚟係想教大家一堂課,叫橫刀奪愛!」仲話阿媽教佢遇到鍾意嘅嘢就去搶,嘩講得咁明顯,係咪姐係想喺人手上搶裕美返嚟呢?點知林作竟然直接叫裕美同男朋友分手添!

 

 

林作仲喺社交網站發出一張同裕美嘅合照,嘟起個嘴仔,寫道:「我喜歡妳#放心沒有人信」。裕美就唔知係甜笑定係尷尬笑喇……

 

林作喺社交網仲寫:「我嘅女友美美。」有指「美美」就係林作對裕美嘅暱稱。

 

 

 

 

 

被指秘撻裕美,林作都有出Post回應,不過一方面又要做得咁出面,另一方面又澄清,真係好矛盾啊!