兩個字震撼5億人成熱搜 黎明客串內地網劇爆洗腦新詞

流行娛樂

廣告

字字珠機的黎明向來語出驚人,沒想到連拍劇也能爆出洗腦新詞。上月底內地作家同名小說嘅網劇《將夜》正式開播,黎明亦罕有地客串其中,飾演唐王李仲易,既做得王,氣勢當然少不了,特別是責罵群臣的時候,但他卻爆出新詞,令眾網友看得哈哈大笑。

撰文:東方新地|圖片:YouTube截圖、將夜微博|編輯:異種火星人 (原文刊於東方新地

兩個字震撼5億人成熱搜 黎明客串內地網劇爆洗腦新詞

黎明用簡單兩字震撼5億觀眾

改編自內地作家同名小說嘅網劇《將夜》上月底開播,雖然主角起用咗新人陳飛宇、宋伊人,但都有黎明、安志杰、胡軍、鄭少秋等份量級演員,加上全實景拍攝,據知點擊率短短幾日加埋就已經有5億之多!今次唔係同大家講呢套網劇係講咩或者有啲咩要讚、要彈,反而係想同大家分享一下近年少有拍劇嘅黎明!黎明今次喺劇入面就好威威,皆因佢喺劇中一句說話,成功令劇集好快上咗微博熱搜!

 

 

 

洗腦對白成網絡熱搜!

話說黎明喺劇中飾演一個風度翩翩,淡漠寡言嘅李仲易,而最突出嘅係佢喺劇中最鐘意就用「廢柴」鬧人!

最爆嗰次就係喺第7集,黎明於朝庭上以一句「但是你們全都是廢柴」,鬧爆一眾大臣,然而聽到「陞下息怒」之後,佢依然再繼續「廢柴」,結果令廢柴一詞成為微博熱搜!

 

 

 

 

有網民就指出原著小說中,只出現過「廢物」一詞,但依家喺劇中聽到國語版號「廢柴」感覺非常新奇!睇嚟今次黎天王又成功製造出話題之餘,仲成功令廣東話嘅「廢柴」一詞發揚光大啦!

 

 

黎明金句錄

黎明獲得金句王稱號,絕非浪得虛名,現就同大家數出他曾爆過的金句。

 

 

「無厘頭篇」

1. 衞蘭肥過部電單車

(原文:我唔會鼓勵話鍾意佢肥,但亦從來沒有嫌棄過佢肥。作為朋友,喺適當時候,我會婉轉地同佢說,正如有次我同她合作拍個綿羊仔廣告,當時佢肥過部綿羊仔,咁點同客人交代,所以我就話佢:『你體型肥過部綿羊仔。』佢一聽就明。」

2.如果俾我製造浪漫,我想有1個魔法,可以變走晒啲記者。

 

 

3.我豁達,所以我唔介意別人話我唔豁達。

4.我喺英國讀書時,試過有同學俾支大麻我,我唔要,因為啲錢係爸爸供我讀書嘅,我覺得就算真係要食嘅話,都等將來賺到錢先買。(禁毒活動時台上的發言)

5.有法例之前,都試過醉駕,我飲咗酒揸車叻過平時。

 

 

6.攝影記者就好似我爸爸,文字記者就係媽媽,成日催我幾時生,反而真正嘅父母就冇問過,呢啲自然嘅嘢,自然流程有就會有。

7.其實當年我去英國讀書已經係咁,呢個係我嘅習慣,如果魚柳包裏面嘅魚柳變咗就唔係魚柳包。(被問到髮型長期不變)

 

 

8.最近好多豬流感,創作就係咁,係要有靈感。

9.核心嘅外圍係核心嘅內圍

10.我唔可以空肚食早餐

「發人深省篇」

1.男人,醜,冇罪,冇才華先有罪。有外表、又有才華,重要保持自己嘅上進心,累積實力,先能保持男人嘅身價。

2.每個人命裏都有贏有輸,無論贏得漂亮、輸得漂亮都係好好嘅經驗。最緊要心夠堅定,相信自己可以完完整整行完自己要行嘅路,咁就得啦!

 

 

3.好多事情可遇不可求,通常有目的有意識去做都唔會成功,反而隨意去做可能有意外之喜。

4.男人嘅魅力來自工作,男人一旦退休離開工作,就已經喪失魅力。

5.所有嘅美德都可以偽裝,只有修養係內在的。

 

 

6.你贏不了,但也不能輸到底。

7.導演搵我演戲,我總不能話:「導演,我要做李小龍」,但我可以做好黎明,咁樣就足夠了。

8.唔好理人哋點睇,反正無論你係好人定賤人,都會有人覺得你係賤人。

 

 

9.信心應該放在自己心裏,不應經常掛在口邊。(被問自己有冇信心獲獎)

10.愛情似香檳,開始時有好多汽,飲後會high。