G.E.M.變樣去NASA頒獎唱歌 被網民質疑整容?

流行娛樂

廣告

最近「宇宙 G.E.M. 」認真威威,佢11月5日現身美國太空總署(NASA),在矽谷的Ames研究中心,G.E.M.唔只出席有「科學界奧斯卡」之稱嘅「科學突破獎」頒獎禮,仲擔任埋頒獎嘉賓,喺台上獻唱中文歌,呢次G.E.M. 認真衝出國際,不過就有大批網民話無見一排,佢似乎變咗樣喎…仲話佢埋咗線!

撰文:東方新地 | 圖片:weibo﹑youtube截圖﹑instagram|編輯:乖乖l(原文刊於東方新地

G.E.M.變樣去NASA頒獎唱歌 被網民質疑整容?

一直有「宇宙 G.E.M.」之稱嘅鄧紫棋(G.E.M.),唔通真係同太空特別有緣?

話說講返轉頭佢點解會有個咁嘅稱號,就要講到2014年,佢成為了亞洲首位華人形象大使,當時仲話2015年會去荷蘭阿姆斯特丹接受訓練,準備飛上太空。

當時宇宙巨G.E.M.仲有post過唔少著晒太空衣嘅相,可惜最後都未有達成使命,未有上到太空,17年G.E.M.就話收到email呢次太空旅行唔能夠成行。

上次唔成行唔緊要,呢次G.E.M.就獲邀去到美國擔任表演嘉賓,出席堪稱係「科學界奧斯卡」嘅「科學突破獎」(Breakthrough Prize)頒獎禮,更在台上表演唱中文歌,認真威水!

出發前G.E.M.都有在網上貼文,話自己收到邀請時完全係受寵若驚,真係發夢都估唔到!

佢話:「有點小緊張,因為以前在占士邦電影裏看到Pierce Brosnan時,根本沒想過有一天他將介紹我出場然後聽我唱歌!而且當晚唯一的另一位表演嘉賓更是我從小超級無敵仰慕的Lionel Richie,反正我好興奮好激動,必須表達一下,哈哈哈!」

「宇宙 G.E.M. 」呢日以一身低胸晚裝現身,在台上跟主持人交流時,佢介紹自己係來自香港,之後就獻唱中文歌,係電影《太空潛航者Passengers》中文主題曲《光年之外》。

個面幾尖…

呢次雖然都令唔少網民覺得G.E.M.揚威國際,非常值得港人驕傲,但大家的重點除了落咗G.E.M.的英文﹑唱功之外,最受關注嘅反而係佢個樣!

近睇鼻樑似乎真係比以前挺咗喎!

有少少唔自然個表情,唔通真係「膠」咗?

好多網友留言都話覺得G.E.M.唔同咗樣,差少少唔認得佢!

網友:「個鼻似埋左線」﹑「塊面好似細左」﹑「微整過啦」

睇返G.E.M. 接受訪問時,眼利嘅網民都話真心唔同咗樣!

睇返G.E.M.個樣,其實認真由頭到腳全身都瘦咗好多,以前嘅baby fat 全部撇甩晒!不過鼻樑位﹑下巴位又似乎係比以前唔同咗嘅…

輪廓係咪比以前立體咗呢?!