何廣沛入行六年辛酸史 試過一日三餐捱麵包

流行娛樂

廣告

運氣嘅嘢可遇不可求,嚟到自然會時來運轉, 在無綫六年的何廣沛,近日終於等到機會,憑台慶劇 《跳躍生命線》正直消防救護員成功彈出,搶晒劇中男 女主角風頭,被網民追捧為新一代男神。

上位睇落順風順水,其實30歲何廣沛捱過唔少辛酸,當年遭父母 反對入行做藝員,被父母經濟封鎖,因收入有限一日 三餐捱麵包,最慘係做足兩年大茄,才終於有機會孭 飛拍重頭劇《女人俱樂部》,又因經驗不足狂NG被導 演鬧爆,拍劇吃盡苦頭,捱足六年今日終於吐氣揚 眉,最有前途上位小生路,其實得來不易!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片|編輯:乖乖l(原文刊於東方新地

何廣沛入行六年辛酸史 試過一日三餐捱麵包

近日晚晚在無綫台慶劇《跳躍生命線》見到佢救人,演新紮正直消防 救護員入型入格的何廣沛,雖然外表童顏,但其實今年8月已過30歲,在無綫捱足六年先捱到今次做男二。

雖然父母反對入行做藝員,但何廣沛是孝順仔,一直同家人同住鰂魚涌,日前不用開 工,亦爭取時間陪媽咪家姐食飯行街。

人氣男神

何廣沛入行六年,近日在新劇《跳躍生命線》擔演男二,因為角色形象正直討好成功入屋,連同劇男一馬德鐘,都話睇好佢入圍候選今屆台慶 「最佳男主 角」,睇嚟何廣沛除咗人氣勁,人緣一樣唔差!

父母反對入行經濟封鎖

同劇中主角傑仔(何廣沛飾)一樣性格堅毅充滿理想,何廣沛學業成績彪炳,初中就讀赤柱聖士提反書院,中三隨家人移居美國三藩市,在 加州州立大學會計系畢業,父母一心想他當會計師,他卻違抗父命去投 考藝員訓練班。據知情者透露:「Matthew(何廣沛)係會計系學士, 父母梗係想個仔做會計師啦!但佢冇興趣,反而鍾意做戲,畢 業仲走咗去考藝訓班,父母覺得呢行好講際遇,收入又唔穩 定,一路反對佢做藝員,阿爸仲講明佢揀得做呢份工,以後 都要靠自己,唔可以好似讀書時咁下下問屋企攞錢!」

自從上年事業起飛,何廣沛已經不用再餐餐捱麵包,日 前陪阿媽家姐到銅鑼灣利園食晏。放假做乖仔,何廣沛陪完阿媽食飯再去行街。

何廣沛家姐這日穿露腰裝配牛仔熱褲大騷長腿,如果母親唔同行,分 分鐘被誤會係女朋友。

 

同家姐一樣好好傾,兩姊弟感情相當好。

入行初期,何廣沛向父母承諾,五年若冇成績就會轉 行,今日終於捱出頭,何媽媽當然安慰,陪阿仔食晏全程笑唔停。

被家人經濟封鎖,性格硬頸的何廣沛卻堅持追求理想, 不到黃河心不息,就算餐餐捱麵包亦要做演員,希望有朝一 日達成心願做到男一。據知情者透露:「為咗做自己鍾意嘅工 作,Matthew一路咬緊牙關,做新人收入少惟有乜都慳住使,又唔想 開口問屋企攞,冇錢捱麵包就一餐,試過一日三餐都係食麵包,見到鍾 意嘅嘢都唔敢買!」

何廣沛同媽咪家姐一齊行去停車場 攞車,更負責揸車做司機。

上年終於賺到錢買車,何廣沛坦言下個目標係買樓報答父母!

由閒角做起

何廣沛頭兩年一直做閒角,大部分時間做大茄,死屍、路人、文 員、記者等冇對白角色,苦等冇機會都曾經洩氣,因為知道父母擔心自 己前途,更向家人承諾如果五年都冇成績就轉行。據知情者透露:「父母點會唔緊張仔女?Matthew爹哋媽咪怕佢浪費光陰冇前途,成日勸佢轉 行,但見個仔無論捱得幾辛苦都仲好有心做戲,慢慢都開始讓步,有時 知佢唔夠錢使,仲堅持唔同屋企講,成日捱麵包當一餐,都會主動幫佢,好多時專登陪佢出街食飯買嘢,主動幫佢埋單,等個仔唔好咁大壓 力!」

同蕭正楠、曹永廉拍 《超時空男臣》演穿越時 空的稚氣小太監小冬, 與劇中二小姐朱晨麗成 網民熱捧一對。

網民熱捧一對

拍《超時空男臣》被指同朱晨麗撻 著,不過,兩人只認好朋友關係,更不避嫌經常拍住出活動,感情疑幻似真。

 

上年《萬千星輝頒獎典禮》,何廣沛 同曹永廉及蕭正楠一齊攞「最受歡迎電視拍檔」獎。

有前輩教路 2014年何廣沛事業終於有轉機,被當年他在藝訓班的導師鄭 丹瑞以及前輩吳啟華欽點,第一次有機會孭重戲,拍攝劇集《女 人俱樂部》做年輕版吳啟華,不過第一次拍重頭劇,一直做閒角 冇乜演出經驗的他,一開始就不停碰釘。據何廣沛好友透 露:「嗰時佢仲細,根本唔知天高地厚,接到劇本已經好開 心,以為背熟晒就一定掂,點知入到廠又係另一回事,不停出錯 係咁NG,幾乎日日都畀導演鬧爆,有段時間佢都好唔開心,但 佢性格執著,覺得人哋做到自己唔會做唔到,又肯虛心問人,好 多前輩都肯教佢!捱咗一段時間,已經捉到晒路!」

訓練班畢業後,做了兩年大茄的何廣沛,拍 第一部無綫重頭劇《女人俱樂部》,同時獲訓 練班導師阿旦及同劇主角之一吳啟華欽點演出。

苦盡甘來,上年何廣沛事業成功起飛,連拍兩套劇《親親我 好媽》及《超時空男臣》開始廣為人識,近日一套《跳躍生命線》更 成功爆紅入晒屋。爆騷收入增加,上年終於可以畀家用屋企,據 知情者透露:「捱咗咁多年,佢都係上年做完《超時空男臣》開始 紅,多咗接外邊工作,先第一次畀到家用屋企!佢依家最大心 願,係希望可以儲到錢買樓,等屋企人唔使再為佢將來擔心!」 被網民睇好成為今年《萬千星輝頒獎典禮》「飛躍進步男藝 人」大熱,何廣沛拍《跳躍生命線》跳埋入直路,今年還有四套劇 未播,當紮男神仲有排紅!

做新人收入有限,被父母經濟封鎖的何廣沛,入行 後出入都坐巴士,直至上年做完《超時空男臣》,才 賺到錢買車。

導演鬧爆

經驗淺孭重戲,何廣沛一拍就出事,因經常出錯NG被導演鬧爆,有指鬧得佢最甘嘅,係出名要求高的導演陳維冠。

 

六年捱出頭

新紮小鮮肉何廣沛,12年考入第26期無綫藝員訓練班,眨吓眼已經入行6年!

14年獲得阿旦(鄭丹瑞)欽點,拍攝重 頭劇《女人俱樂部》,劇中做年輕版吳啟華。

做大茄

完《女人俱樂部》,何廣沛繼續做閒 角,在《巾幗梟雄之諜血長天》,就做 其中一名游擊隊員。

受注目

16年《律政強人》演方中信徒弟,戲份開始多。

入屋上位

上年連拍兩套劇《親親我好媽》及 《超時空男臣》,演出被讚成功入屋!