美女學徒程美段、洛兒大激鬥!萬聖節藝人性感打扮大合集

流行娛樂

廣告

不知道大家昨天萬聖節去了哪裡?如果有出街相信都遇上不少「古靈精怪」的人。不少明星藝人都花盡心思搶Foc,女藝人更會作出性感打扮,而《美女廚房》中的幾位「美女學徒」都出盡法寶,當中以程美段最爆!

撰文:東方新地|圖片:Instagram|編輯:乖乖l((原文刊於東方新地

萬聖節美女學徒程美段、洛兒大激鬥!

講開程美段(Kiwi),其實應該係「前」美女學徒比較正確,擁有火辣E Cup身材的Kiwi向來唔錫身,衣著有幾性感得幾性感,仲有傳因為佢平時太開放而被踢出《美女廚房》?言歸正傳,日前Kiwi以一身超性感的黑色Deep V連身衣殺入蘭桂坊,中門大開超火辣,一街男士爭住合照!

性感女護士再現老蘭

不過一年一度萬聖節,Kiwi玩一日又邊夠喉?日前萬聖節正日佢就化身性感女護士再現蘭桂坊,繼續谷盡逼爆上圍,條裙仔得嗰幾塊布……

超級英雄爭住合照

前傳:兔仔裝閃爆動漫節

Kiwi衣著出位都唔係第一次,今年七月佢喺動漫節以兔仔裝示人,吸引龍友們狂影相。事後Kiwi就話自己係著得特別啲,但又唔係唔健康,覺得幾可愛吖,而件衫都唔係露胸,只係件露腰嘅平頭一字膊咋嘛!係囉,有道理啊,又冇Deep V又冇透視,係少布啲環保啲!

但講真,比著其他人著同一件衫就未必可以有呢個效果喇⋯⋯Kiwi有睇頭得嚟又係幾有諗頭嘅~怪唔得之龍友們咁興奮啦!

|洛兒制服誘惑

除了Kiwi,現時《美女廚房》中人氣最高的美女學徒洛兒同樣外出慶祝萬聖節,不過佢就選擇在自己開的酒吧開Party兼補祝生日,一身性感警察制服認真誘人,

外形出眾的洛兒本身係一位模特兒及打碟DJ,喺業界名氣不小,佢曾與另一拍檔初兒(Troyii)組成DJ組合TnL,成為「Asia’s hottest DJ」第9名,2017年更是世界女DJ中國排名第5!小編就覺得,淨係睇佢打碟的衣著都值回票價…

|邱晴做番學生妹

仲有最後一位美女學徒!前港姐邱晴(Mandy) 就去咗主題樂園玩,不過同樣悉心打扮,著上校服短裙仔、戴Colour Con再加啲血喺身上。與其話係萬聖節打扮,其實現年只得19歲的Mandy只係做番自己,做番個正宗學生妹!

Mandy比起選港姐時,似乎成熟不少,年紀輕輕但甚有女人味!

順道睇埋部分女藝人的萬聖節打扮: