連登仔創意大發力改Catgirl 巴打:神獸P完都係冇得救!

熱話

廣告

身為Youtuber界清泉女神Catgirl近日又有力作,外出去布吉島以少布去吸晴。但最後引嚟一班連登仔為佢用勁過美圖獸獸嘅apps改圖,一齊嚟睇睇啦!(食完飯請迴避)

撰文:環球膠報丨圖片來源:連登

連登仔創意大發力改Catgirl

睇睇比賽玩法:

樓主嘅示範作:

睇下其他巴打嘅參考賽作品:

向名畫致敬?

「被失蹤」系列。

見唔到樣系列。

貓女系列。

空間扭曲系列。

高咗瘦咗系列。

連美圖app都頂唔順!!

呢位巴打唔用原圖。

有人再P多一嘢!

呢位參賽者超認真!

變色系列。

整完仲認到樣。

加返個V面仔。

開始認唔到了!

直接換過塊面咪得,不過可唔可以換過個靚啲?

向《搞乜鬼奪命雜作》致敬?

仲頂唔頂得住?

睇到呢度,係咪發現自己心臟好強壯呢?

床照都出埋!

繼續FF吧!

變咗鬼妹!

睇片

膠通消息來源:連登、CatGirl貓女孩

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!