【最新】呢對孖仔又幾睇得!嚴選13個最正星二代 網民:最尾嗰個最索最靚!

流行娛樂

廣告

作為星二代,自小就受到各方關注,一舉一動都可以是新聞,作為星二代,深得父母的優良遺傳,好多都好靚,好型。完全十足十佢地父母,以下就為大家嚴選13個最正星二代。

撰文:娛聞樂、東方新地、Cherie、CC@Central|圖片:Instagram、Weibo|編輯:CC@Central

林子祥兒子 — 林德信

林德信現為獨立歌手,自資製作音樂。

湯鎮業一對孖生兒子 -湯君慈及湯君耀

兩人寫由甄子丹主演的電影《大師兄》中跟爸爸關係惡劣的孖仔,在甄子丹的協助下才得以修補關係。而現實中,這對帥集的孖仔原來是湯鎮業的兒子!

兩人是名校UCLA學生,修讀社會學及電影。孖仔幾年前的暑假返香港行騷,有報導指兩人嘅處男騷酬勞高達40幾萬,當中包括5個鐘頭嘅拍攝同1個鐘活動,以星二代來計真的好高!

湯鎮業女兒 -湯愛嘉

同樣畢業於UCLA美國加州大學洛杉磯分校傳理系的湯愛嘉,生得又pure又true,一對大眼加個甜到漏的笑容。

梁家輝細女 -Chloe

Chloe擁有甜美笑容及fit爆身材,不過小編就覺得Chloe感覺上比家姐斯文內儉,比較有乖乖女feel!

2姊妹有點難分辨,不過因為妹妹未封盤,所以名次略高。

關禮傑女兒 -關楓馨

藝人關禮傑大女關楓馨(Fabienne)攻讀碩士學位智慧與美貌並重如果入行相信也非常有觀眾緣。

Fabienne與男友Kris Wood是大學同學,男友已經融入家中,而Fabienne亦不時與男友遊歷世界。

陽光女孩Fabienne經常遊山玩水,大晒泳照。

馬德鐘兒子 — 馬在驤

馬在驤身型一啲都唔差過馬德鐘!

仲係游泳健將!

苗僑偉女兒 - 苗彤

「三哥」苗僑偉與太太戚美珍兩人都是獨當一面的藝人,女兒苗彤便盡得兩人優良基因,五官精緻之餘,笑容相當迷人,唔少人都覺得佢有潛力加入娛樂圈!早年苗彤在著名學府英屬哥倫比亞大學 (UBC)畢業,三哥夫婦專誠飛到加拿大參加其畢業禮,幸福得羨煞旁人。苗彤讀書叻又靚女,贏晒!

三哥女兒苗彤在溫哥華大學修讀藝術,傳聞有指無綫高層鼓勵苗彤參加港姐,但佢更喜歡攝影工作,最後做埋港姐隨團攝影師,靚過港姐嘅攝影師,班港姐真係壓力山大。

龔慈恩女兒 - 林愷鈴

龔慈恩女兒林愷鈴仍在學中,就讀於聖保羅男女中學,擁有173cm嘅模特兒身材,傳聞連大導杜琪峯都想搵佢拍戲。

Ashley稱自己對藝術、音樂有興趣,自小學習鋼琴、小提琴,聲樂亦已達到8級程度,更有『港版允兒』之稱,已經正式加入影壇。

毛舜筠女兒 - 區令山

毛舜筠的女兒區令山上年已經畢業,不過她好中意小朋友,應該就會做老師啦!

22歲的區令山完全遺傳了媽媽的高顏值,看起來更是與媽媽似兩姐妹多過兩母女!

上山詩鈉女兒 -Hilary

21歲嘅Hilary,在美國讀書。跟王菲女兒童童好friend。

藝人上山詩鈉雖已年過半百,不過樣貌身材都保養得甚好,係圈中有名的「美魔女」。女兒Hilary完全遺傳到媽媽的美貌,小時候已經係十足的美人胚子,現時長大後更是散發陣陣仙氣,係公認的「至索星二代」!Hilary與媽媽感情要好,不時孖住出席公開場合,唔少人大讚佢哋似姊妹!

邱淑貞女兒 -沈月

邱淑貞(豆斗)作為九十年代的性感女神,係唔少男士心目中完美的化身,不過佢自1999年嫁俾時裝公司I.T.老闆沈嘉偉後就淡出幕前。豆斗結婚後替老公誕下三個女兒沈月、沈日及沈晨,其中長女沈月生得亭亭玉立、氣質出眾,皮膚及標緻面孔都甚母親的影子!雖然沈月平日多以淡妝或素顏示人,不過都足以睇到佢係個美人,相信過多幾年後能與母親匹敵!

沈月完全遺傳晒媽媽邱淑貞的仙氣。

湯鎮宗女兒 - 湯洛雯

數到最後,就一定要講埋靚湯!人靚身材正!原來靚湯還是湯君慈及湯君耀的堂姐呢!