有人疑似趁山竹襲港趁亂遺幼子 靚仔暖男上前安撫 網民:成個張孝全咁樣

熱話

廣告

夏天為大家帶嚟雨水,山竹就為大家帶嚟隱世男神一隻!事緣竟然有人趁強颱襲港時疑似喺紅磡拋棄幼子!唔緊要,因為有位同張孝全撞樣嘅暖男上前瘋狂安撫佢,搞到成班網民變晒心心眼,仲即刻畀班巴打絲打極速起底!

撰文:占士@Central│圖片來源: 連登、Facebook、《西遊記》劇照、《被偷走的那五件》劇照、電視截圖

有人疑似趁山竹襲港趁亂遺幼子 靚仔暖男上前安撫 網民:成個張孝全咁樣

嗰位男神似唔似張衛健就見仁見智嘞。

有巴打質疑樓主就係靚仔男神本人。

個靚仔都係好心睇住個小朋友,點知引嚟咁多網民有需要被瘋狂⋯⋯安撫。

相信喺不久嘅將來紅磡將會有好多小朋友走失。

一發現靚仔出沒即刻有醒目嘅巴絲極速起底!

有網民指個小朋友「咁嘅樣」所以理應被遺棄,搞到有啲巴打好不滿,但最後都不忘提一提嗰位暖男真係好正。為免大家又要碌返上頂樓回味,我哋梗係要即刻重溫吓呢為美男嘅靚樣啦!

而真正張孝全嘅係咁樣樣嘅

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!