新iPhone預先官方登機攻略 3點正式開搶!

電子產品

廣告

要講到呢幾日最爆嘅消息,莫過於新iPhone嘅登場。唔知各位讀者又會唔會選擇出機呢?iPhone XS?XS Max定係XR呢?部部可能係大家嘅頭號目標。今日小編就教大家兩個方法,預先出機啦!

撰文:白仔丨圖片來源:Apple

新iPhone預先官方登機攻略

事前準備

1.Apple ID

喺登記iReserve同Apple Store App預購前一定要有一個Apple ID,亦能夠喺搶機前預先登入。到時再申請帳號就太慢了!

2.信用卡

Apple Store APP(AOS)度搶機的話,用信用卡是必然的,所以大家都可以準備定,記[lead]null[/lead]低個number可能會仲快呢哈哈!

3.身分證明文件

如果用IR的朋友仔,身分證明文件就好重要,到時去到購買現場都要Show返係你本人購買!

4.下載Apple Store APP

AOS上面搶機有機會比官方快,很想要嘅果迷不如兩邊一齊搶啦!

搶機攻略

1.iReserve預留新機

最傳統的方法之一,只要大家登陸Apple嘅官方網站/用AOS開啟新機頁面,到咗3點不斷F5 refresh,就會成功買到心頭好!

2.AOS搶機

有人話喺手機上面用Apple Store App搶機會比起喺官方搶機快,小編就嚟教下大家點樣會更快喺AOS上買到機啦!

對比IR,用AOS可能會更方便亦都更快,而各位果迷都可以左右開弓,兩邊一齊搶購!

關鍵詞
AppleiPhone