淘寶淘襪淘乜好? 嚴選10大淘寶靚襪網店 淨色、間條、圖案咩都有!

潮流

廣告

偉大的祖國經常為我們帶來不少神秘感,淘寶網亦不例外,相信各位香港人都試過在淘寶中伏,出現買大碼變細碼、買黑色變粉紅色等騎哩問題⋯⋯但其實淘寶亦有不少平、靚、正的好店靜候大家發掘。 襪子可能毫不起眼,但對於大家的穿搭可説是不可或缺的一部份。香港買一對有牌子又靚的襪,不小心就用上百幾二百元; 但淘寶十幾蚊至幾十蚊一對,質量及款式可能仲高質過香港!以下為大家介紹不同Style的襪子,價格有平有貴,甚至有些內地嘅品牌也不俗的!

撰文:Pazu |資料來源:淘寶網、天貓 |圖片:淘寶網,天貓

淘寶淘襪淘乜好? 嚴選10大淘寶靚襪網店 淨色、間條、圖案咩都有!

1.襪趣旗艦店

此店售賣的襪子唔單止有民族風,還有一些不俗的街頭風襪子,款式大多以中性為主。價錢最平去到10蚊人仔一對淨色長襪!想極平入手型格襪子,呢間一定係大家首選!

(按此購買)

2. Tyakasha 官方旗艦店

Tyakasha 係內地自家品牌嚟,主要推出女裝衣物,其風格偏向走可愛,文青路線。呢間嘅襪款會較為適合女孩子們,有文青系的 – 簡單嘅pattern配上清新的顏色;有可愛系的,pattern會卡通化啲,顏色也會用上不同撞色。

呢款男仔著都好型,板仔味甚重!

YAKASHA 塔卡沙滑板狗一家系列黑白球襪 RMB 70 /2 對

(按此購買)

TYAKASHA 塔卡沙滑板狗一家系列彩色球襪 RMB 149 / 5 對

(按此購買)

3. RANDOMEVENT

潮人留意了!平時玩開high fashion 嘅,一定會好鍾意呢間舖頭嘅style。RAMDOMEVENT 也是內地的Brand,本身已經推出了不少型格衣服,其design都同street wear 嘅新興brand相似,如a-cold-wall、 C2H4、AMBUSH 等等。

RANDOMEVENT(RDET)18SS LONG SOCKS 多色碰撞純棉長襪 (SKY / NAVY) RMB 49/ 1 對

(按此購買)

睇落仲型過Supreme 對Hanes socks!!

RANDOMEVENT(RDET)18AW LOGO提花長襪 (三對裝)(Black / White) RMB 99 / 3 對

(按此購買)

4. LIGHTHOUSE

Lighthouse 是一間主打男士生活品味嘅舖頭,除了衣服配飾外,還有推出代理的音響產品,還有居家上的杯、碗、碟。在襪子上Lighthouse主打山系風格,專營日本品牌Anonymous Ism 山系襪子,外國有不少店舖如End. Clothing,Eastdane 也有代理。用來配襯工人褲,多袋軍褲,9 分闊褲等工裝,山系下身最佳不過。

Anonymous Ism GOHEMP特别企劃 手工雙色漸染棉襪 RMB 99 / 1 對

(按此購買)

Anonymous Ism 雙色拼紗 百搭基礎長襪 RMB 99 / 1 對

(按此購買)

Anonymous Ism 品牌介紹,其襪子設計主要模仿軍裝,工裝,及以前針織的傳統圖案。

5. WHOOSIS Online Shop

WHOOSIS是國內新興潮牌,其style為板仔、工裝為主,雖然此店主打衣服類為主,但其推出嘅襪只售人仔70蚊3對!!喺有牌子來說,真係又型又超值!

WHOOSIS X Monkey 3周年聯名長襪 (Logo 紫、灰、綠) RMB 69 / 3 對

(按此購買)

WHOOSIS 17FW GRINCH SOCKS 三雙套裝長襪毛巾襪 RMB 69 / 3對

(按此購買)

6.狗哥工作室

呢間狗哥嘅價錢簡直瘋狂!平均一對襪都只係幾蚊,係深水埗都未必買到呢個價!

當中不只有男裝長襪,甚至有分船襪、短襪、中筒襪等等,還有女裝section!

火烈鳥個性男襪 RMB 19.8 / 2 對

(按此購買)

40蚊人仔7對襪真係痴咗線⋯⋯

七天袜日系潮男襪子 RMB 39.8 / 7 對

(按此購買)

7.潮玩藝

淘寶網中一間潮牌代理店,當中有售不同如:Fucking Awesome, KITHS,Pleasures,Noah NYC 等等;而係香港買當然平好多啦!所以今次主要介紹一些當中售賣嘅國內本土brand 襪子,款式也是較為設計感重一些。

ATTEMPT 18SS 拼接色块塊長襪 RMB 39 / 1 對 RMB 105 / 3 對

(按此購買)

繼DHL、FEDEX之後,內地的集運公司都被惡搞成logo了。

OXY 18SS OXY POST 四色主題提花運動長襪 RMB 38/ 1 對

(按此購買)

8. Holycrap獨立設計

又一國內本土Brand,其衣物及配飾多用Sharp 色及中文字、大Print來做design,其褲子的設計亦不俗,Street Wear 甚重!襪子上也同樣用上出位的顏色加上撞色print或文字,最重要還是極平的價錢!係又型又唔想撞款嘅不二之選。

Holycrap滑板長襪子 RMB 19.9/ 1對

(按此購買)

Holycrap夏季超火運動襪 RMB 19.9/ 1 對

(按此購買)

9. Sharcell旗艦店

喜歡簡約風嘅朋友,呢間嘅襪一定啱曬你!Sharcell 主打淨色日系襪子,為用的色系大多為大地色及黑白,非常容易去做outfit 上嘅配襯。其女裝襪子更有極高銷量,有一款長襪的銷售量已超過二十萬!

秋冬純棉中筒襪 (顏色7選5) RMB 39.8 / 5 對

(按此購買)

女款堆堆襪日系纯棉薄款襪子 (顏色9選5) RMB 33.8 / 5 對

(按此購買)

正版潮牌襪子推介:Stance 官方旗艦店

Stance 襪相信唔少潮人都非常鍾意,但係香港可以買嘅地方唔太多;而且最令Stance迷痛苦嘅係啲款好多時都唔係on season。

所以國內天貓嘅Stance 專門店或者幫到你,最新嘅Crossover 款,長青嘅Classic 款都會有!而每當有新款推出時更加會有倒數計時,務求令各Stance迷可準備在螢幕前搶購心頭好!雖然價錢比香港貴啲,不過可以買到on trend嘅襪,都值得嘅!

LIZARD KING X Stance 的合作款於9月21日開賣,其產品頁會倒數開售尚餘時間。

不少款式香港還沒有上架!當中還有分男女款,潮女也可以在天貓官網入貨喔!

Santa Cruz,花花,聖母,Star War 等Pattern,喺天貓旗艦店仲可以搵到其內褲Version!