嚴選波鞋界最強白兵陣容 10對易襯白波鞋入手推介!

波鞋

廣告

白色波鞋以前返學就著得多啦,依家大家都可能唔再著了…但係呢兩年其實出咗唔少又型、又易襯嘅款,當中甚至有好多白波鞋係火熱Crossover 當中出現!以下我哋就揀咗10對白色波鞋,你依家,或者之前都一定曾經擁有過!唔知大家又有幾多對呢?

撰文:Pazu丨圖片來源:Instagram,Hypebeast,ssense,adidas,Converse,Vans,Nike,Featuresneakerboutique,Smallable,grisenigma丨編輯:白仔

嚴選波鞋界最強白兵陣容 10對易襯白波鞋入手推介

adidas

1.adidas Ultra Boost

Ultra Boost 可以話係近年最Hit嘅一對波鞋,喺2015年,adidas推出了第一代ultra boost 1.0 ,之後就愈嚟愈多人著,一來對鞋著上腳舒服,又容易配襯。雖然ultra boost的熱潮已經不再,大家可以見到ultra boost唔再需要用炒價入手。但喺呢三年間佢都成為了潮人必備的一對波鞋。

SNS (Sneakersnstuff) X adidas Ultra Boost (2016) Crossover 款也有白色為主色嘅ultra boost!

2.adidas Originals Superstar

adidas Superstar無疑是adidas Originals最具代表性的一對鞋,相信大家中學時期,經歷一定要著白色主色嘅鞋返學上PE堂嘅moment,呢對superstar一定係唔少同學仔嘅恩物,白色鞋、又要型,superstar就係同學仔嘅首選!

Superstar上年曾經出過一對Boost底Version,不過反應就麻麻了⋯⋯

3.adidas Originals Stan Smith

Stan Smith 又係同Superstar一樣,中學生界嘅第二神鞋,其低調logo只出現於後跟及鞋舌位置,鞋身大多款為白色,Logo嘅顏色則有不同變化。

呢位叔叔就係Stan Smith了,幾日前adidas嘅official Instagram就post了一系列有關Stan Smith嘅post,當中更見到Stan Smith 本人自嘲:「有些人還以為我是一隻鞋!」

Vans

4.Vans Style 36

Style 36,可算是呢一兩年來極速冒起的一對Vans,由前兩年推出Marshmallow/Racing Red 嘅配色因G-Dragon都有著嘅情況下賣到有炒價。而近年不斷推出其他色,再加上不斷Restock後,正價都能輕鬆入手了!差不多人人都有一對Style 36了。但是最好襯的,真的非Marshmallow 配色莫屬 -紅邊、藍邊、綠邊三對,是米白色界板鞋的頭三位!

2016 年G-Dragon 已經著上Vans Style 36了!之後仲有唔少人跟佢踩跟著添,不過型唔型就見人見智了:)

 

5.Vans Slip OnBlack & WhiteCheckerboard

Vans入面經典中的經典,黑白格Slip On!

Checkerboard 係咁多款Colour入面,算上最百搭嘅一款,因為上下身不論是任何色系,一對黑白格仔就已經搞掂;再加上Slip On 連鞋帶都唔洗綁,方便到爆!

 

山膠底都好正!

Nike

6.Nike Air Force 1 ’07

純白色鞋,除咗白飯魚之外,最為人深刻嘅一定係呢對Air Force 1 了! 成對鞋連埋logo,鞋帶,鞋底,甚至接合用的線,都係全白色的,返學運動鞋入面,呢對一定唔會訓導主任捉!

唔少火熱Cross-over,都係用上全白Air Force 做Base的!

Supreme X COMME des GARÇONS Air Force 1

Off-white x Nike “THE TEN” Air Force 1

 

7.Nike Air Vapormax Flyknit

巨大氣塾鞋配上Flyknit物料,Vapormax係一對配襯上極型嘅鞋,於2017年尾出嘅Vapormax 1. 0 Triple White 配色,部分碼數更加要以接近2000蚊購入!

Vapormax於今年出咗2.0 Version後,其款式就好像不太受潮人們歡迎了,看來Vapormax 呢款鞋在嚟緊2019年,要做點改變去令人重新愛上了。

Vapormax 1.0 Triple White

Vapormax 2.0 Triple White

Vapormax PLUS 大家又覺得點呢?

Crossover 又是白色了!!

OFF-WHITE c/o Nike Air Vapormax “White Glass”

8.Nike Air Max 97 Triple White

成日都聽到身邊嘅人講銀子彈、金子彈,大家又知唔知呢個款叫咩名呢?就係Nike Air Max 97 ,唔係95,記住啦喎!而呢款都有出”白子彈”(Triple White)配色的。

雖然講型未必夠銀子彈型,但係白色一定比起金、銀兩色易襯,所以白子彈及同期推出的黑子彈(NOCTURNAL ANIMAL)都好受歡迎。

又係一大熱Crossover,今次唔係Off-white 了。

Undefeated X Nike Air Max 97 White

條紅綠仿Gucci色嘅邊真係好鬼靚!

9.Nike Epic React Flyknit

2018年頭推出嘅Epic React,當初一推出黑、白兩色嘅時候,最多人想入手嘅就係白色了,鞋跟位置用上藍,粉紅,黃三色配搭,令到其運動感大增,再加上其標榜舒適的Nike React foam cushion,運動型的男女必定很想入手!

Converse

10.Converse Chuck Taylor All Star

講咗咁耐白色鞋,當然唔少得帆布鞋啦!Converse Chuck Taylor All Star 呢對經典款個個人都買過一對,無論係Normal 版定喺1970 復刻版、高筒定喺低筒、白色嘅All Star 真係最容易配搭的一對。

 

Fisherman Lok 都係Converse嘅常客嚟!其自家品牌 MADNESS都有推出過多次與 Converse 嘅Crossover。

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!