鄧月平疑似整容失敗 網民:對眼發生咩事?

熱話

廣告

相信好多巴打都當正鄧月平係女神,不過最近呢位女神俾網民話佢疑似整容失敗喎!事關鄧月平上咗澳門,同微辣成員雞wing同雲吞拍《雲吞叫埋雞》,鄧月平塊面又包,對眼又好似擘唔大。

原文:環球膠報|圖片來源:連登 | 編輯:cherry

樓主擺咗《雲吞叫埋雞》條片上連登,開post話「鄧月平係唔係整容失敗」,覺得佢好似樣衰咗咁多。

唔少網民紛紛留言,覺得鄧月平真係樣衰咗:

有網民仲話從來唔覺得佢靚:

睇返鄧月平之前啲相,真係靚好多!

不過依家個樣變成咁,真係好難令人誤會冇整容喎!

題外話

台灣𡃁模激似謝安琪 網民:明明係鄧月平嚟嘅

台灣新竹一檔賣章魚燒嘅車仔檔時不時都排晒長龍,原來係因為檔主嘅家姐嫩模黃米可(Miko)親自上陣整章魚燒,唔怪之得咁多人排隊等買啦!

再加上豐滿身材嘅Miko着到鬼死咁性感,心口前面件衫領低到成條事業線都露晒出嚟,真係唔𥄫實都對唔住自己。日前佢又落檔幫妹妹賣章魚燒,不但親自上陣烹煮,又好有禮貌彎晒腰同顧客講「謝謝」,咁搞法你叫佢地望啲章魚燒定望大波波呢?

Miko仲話只要有時間返新竹,就會去幫妹妹賣章魚燒,唔知係咪着得性感呢招夠work,好多粉絲特登去幫襯:「我要去朝聖」、「常言道:乳不巨,何以聚人心」、「假吃章魚燒,真看老闆娘」、「我都點一盒,然後站在旁邊到收工」、「現在我又多了一個假日可以去的地方了!」

有網民仲話佢似港版謝安琪同鄧月平,一齊睇下似唔似?

再放多啲Miko嘅正相俾大家欣賞!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!