龍咁威10大經典場口回顧 鄭中基:親自執導 下年開拍第三集

流行娛樂

廣告

由早年的神級喜劇之王周星馳,再到最入型入格的賴皮古惑仔化骨龍,以及後期的牛歡喜食家暴龍哥,這些港産喜劇都是大家心目中的經典。要數到近十年來一套可以睇完又睇,基本上背到所有笑位的電影,由谷德昭執導的《龍咁威》系列,絕對是其中一個代表作!近日谷導先在24味的訪談節目《廿四7talk》中透露,有意開拍第三集!仲問觀眾到底龍威、吳樹喜、黃金舟三人十多年後又是如何!再到11月7日,主角鄭中基亦在公開場合中親自確認開拍《龍咁威3》,並宣佈與谷德昭聯手執導。我諗咁多位都係時候返煲頭兩集!

撰文:酒啊九叔 圖片:電影截圖

龍咁威10大經典場口回顧 鄭中基:親自執導 下年開拍第三集

1. 真係MEKO水嚟喎!

第一次睇龍咁威經已被第一幕的交易吸引住,眼看龍威在褲浪位取岀手套及飲管,以極專業的態度一試貨品真偽,再同專係砵蘭街呃啊婆啲棺材本嘅玉面人趙應鶉講岀一句:「咦!真係MEKO水嚟喎!」(唔知呢個趙應鶉的人物設定同有線高層趙應春又有冇關呢?)

2. 白飯魚真係有白飯魚

由龍大雙先生創立嘅龍威體育用品公司係2003年度的旗艦級岀品,竟然是一對白!飯!魚!而這對只賣人民幣$19.9的白布鞋竟以在四川吸收天地靈氣的生曬白飯魚作氣墊膠囊,更可作為鞋的避震,抵受重擊!什麼air max,pump fury都要行埋一二邊。

3.皮膚科醫生洗介賴、髮型師狼狗

所謂有錢就做蝙蝠俠,無錢就做好警察。三子最害怕的正正是步入警察學堂。龍威貪靚就係人都知,始終他亦有另一個Model之王的身份(Mandom啊),三子的皮膚科醫生洗介賴亦提醒過他們,只能用Duve或Lux,絕對不能用蝦世界。至於狼狗就叫佢哋一定要用護髮素同要吹頭。

4. 燒槍燒到玩軍火

我諗唔使九叔多講大家都記得呢幕,跟據學警手冊第23項第23章第23條,學警可以依照自己興趣學習,加上那時的恐怖份子全球作案,學定點用軍火都係傍下身。

5. 試試啲腦汁,咦!仲諗緊嘢喎!

玩埋伏就當然係我伏吓你,你又伏下我,至於鄧Sirrrr呢,唔好講咁多,試試佢啲腦汁先。

6. 佢哋叫我做垃圾啊,我是廢紙〜

呢句直頭係人生大道理!

7. 都係嗰句啦,容易襯衫啊嘛!

買車買到買衫咁,應該真係得佢哋三個先做到。

8. 好消息,唔洗割包皮!

Whats up Man ! Whats up Man ! Whats up Man ! Boom ! 唔洗割包皮! 好消息!唔洗割包皮!

9. 警訊

無一句特定金句,因為成段警訊都係咁爆笑!

10. 喂!手足!幫手逗一逗!

谷德昭:諗緊開拍第三集

早前谷導參與了本地Rapper組合廿四味的清談節目,並於節目上大談他的導演之路。我更於節目尾段大爆有意開拍第三集,希望收集觀眾們的意見,並反問觀眾覺得三人在今時今日的變化如何!咁多位《龍咁威》系列的fans,不妨inbox一下谷德昭話佢知你覺三子應該係點!

https://www.youtube.com/watch?v=QrCUWarZqf0