4個恐怖心寒推理故事 你又可以估啱幾多個?

熱話

廣告

臨近7月14,愈嚟愈多關於鬼怪嘅題材浮上水面。無論係鬼片定係鬼故,都成為咗每個大膽人士喺7月14挑戰嘅項目。為咗令各位朋友唔好喺7月14嚇死,小編先為大家帶嚟4個心寒至極推理故事,一齊嚟估下呢幾個故仔啦!(答案將於文末)

撰文:白仔丨圖片來源:影視截圖

4個恐怖心寒故事 你又可以估啱幾多個?

1.房間內的血字

大學嘅朋友小新3日之前過咗身,警察調查後指係自殺。身為朋友嘅我同小明就去咗佢屋企諗住同伯母打聲招呼,而且都上番炷香。上完香之後,我哋好奇心爆發想入去小新間房去一探究竟。我哋兩個用一個超爛嘅理由就呃過咗伯母,並且順利入到去小新嘅房間…

小新生前都好鍾意研究超自然同埋鬼神嘅嘢,所以成間房都充滿住唔同超自然嘅物件,好似啲相關書籍同埋電視機上面嘅巫毒娃娃,真係睇見都令人心寒!而最令人印象深刻嘅,就係一入去度門背後寫住嘅紅色大字:「REDRUM」(紅蘭姆酒),並且仲有小小腥味,當我哋再望向鏡入面嘅紅字後,就發現成件事嘅真相….

2.奇怪的電梯燈號

阿明今日自己一個半夜收工返屋企,佢入lift之後就如常撳番14樓,lift開始緩緩向上。突然之間8樓嘅燈號亮起,阿明心諗應該係8樓有人要搭lift啩。但下一秒佢即刻撳番G/F跑走咗…

3.屋苑姊妹仇殺案

小美患上咗抑鬱,佢嘅朋友介紹佢去搵非常出名心理醫生進行治療,喺醫生嘅查問下,終於發現小美係因為男朋友出軌導致佢有抑鬱嘅問題。而且呢個醫生只要捉住患者嘅手更加可以知道對方內心諗緊啲乜,所以佢就讀出小美內心嘅真正問題,發現佢唔可以再繼續同呢個男朋友落去。但係兩年之後,小美都係自殺死咗。小美家姐為咗搵出死因真相,而遠赴澳洲去搵番小美嘅心理醫生問話…

小美家姐:「醫生,到底我細妹係點死?」

小美家姐都知道醫生有讀心嘅能力,佢就握住醫生嘅手,想醫生話佢知答案。

但係醫生就答佢:「對唔住,其實我冇讀心嘅能力。」

家姐聽到之後好失望,喃喃自語:「到底妹妹係點死….」

4.殺手撕碎的遺言紙條

今日放學返屋企實在太攰,所以就直接攤喺床度瞓著咗。模糊中我發現媽媽畀人殺咗,然後爸爸係隔籬房同我講:「由美,你媽媽有咗第個男人,我同佢鬧交錯手殺咗佢。」

正當我醒番去隔籬房嗰時,發現咗媽媽親手寫但係畀爸爸撕成碎片嘅Note,我將3塊碎紙拼番好佢。

寫住:「由美?快啲走!爸爸,失去理智」

如果係你,你會相信爸爸定媽媽?

答案揭曉

1.注意故事最後提及嘅「REDRUM」同鏡呢兩個線索,「REDRUM」喺鏡入面睇就係「MURDER」。換句話來說,小新好可能係畀屋企人謀殺而死,而且呢一刻,都明白伯母點解會咁易畀你哋入去了…

2.如果真係有人喺8樓要搭lift的話,Lift入面冇可能會亮起8樓嘅燈號。即係….lift入面有除咗阿明以外嘅「人」

3.其實係家姐殺咗小美,而家姐為咗試探醫生知唔知道真相而去搵佢。當醫生握住小美家姐手嗰下就知道真相,所以佢講大話話自己冇讀心能力。

4.由美係一個人格分裂患者,媽媽喺由美另一個人格而殺。嗰張紙條係媽媽寫畀爸爸,正確拼法應該係「快啲走!爸爸,由美?失去理智」,字條嘅「由美?」後有問號係因為媽媽唔確定殺佢嘅係由美定係另一個人格。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!