網民最想M記重出的10款食物 第一位竟然係……

熱話

廣告

提起M記,好多人都會諗起而家做緊18件麥樂雞,可以加4種醬。有網民就話佢好掛住以前嘅M記食物,仲喺網上開Post講「一人一樣想麥記有番嘅嘢食」。

撰文:環球膠報|圖片來源:討論區截圖、官方圖片|編輯:Cherry@Central

網民最想M記重出的10款食物

有網民早前在網上的討論區開Post指,好多人都好掛住以前M記的食物,而佢哋就數咗幾樣經典又好味嘅食物!

1double足三兩

網民話

好想食double足三兩
以前做完運動,一嚟即刻食個double足三兩,仲要餐加大,chur埋杯可樂,真係好正

2將軍漢堡/玉子將軍漢堡

小編就認為醬汁一般啦!

3朱古力新地筒

唔知大家仲記唔記得朱古力新地筒,小編記得以前見過職員整呢款雪糕的時候,成個雪糕跌咗落去個朱古力海度,浸死咗!不過個脆皮真係好正!

4飯tastic

一開始出飯tastic個個都覺得有啲奇怪,但宜家冇得食,又好掛住喎!「飯tastic巴巴閉⋯⋯」,問10個人總會有5個在絶版食物之中記起它,原因不外乎那琅琅上口的急口令。以兩塊飯餅取代包身,中間夾著牛或雞,加上少許菜。亦因非常受歡迎的關係,令麥當勞曾在新年期間限量再度推出,引起全城一時熱話。

5咖喱薯仔批

咖喱薯仔批就是許多網友異口同聲地大讚好食的絕版食品,更說有真薯仔在裡頭,可惜小編未食過,希望官方會再考慮推出!

 

咁多個批,個個都話咖喱薯仔批,究竟有咩魔力?

624蚊 脆辣雞腿包餐

好多人都想食番24蚊嘅脆辣雞腿包餐,雖然而家有脆辣雞腿包餐,但唔係24嘛!

7 脆魚手指

有網民指記得M記出過脆魚手指,但不知道是不是自己記錯,答案係呢位網民係冇記錯,真係有脆魚手指 ,但係10年前出產,小編當年好似冇試過!

8.彩虹新地筒

另一種令人難忘的美食,還有彩虹新地筒。彩虹新地筒的雪糕邊加上不同味道的醬,有朱古力咖啡、提子、紅莓和青蘋果味。有不少網民指當年普通新地筒只需$2,彩虹新地筒賣$4.5,雖然價錢稍貴,但較普通新地筒好味,所以不少人都願意食彩虹新地筒。

9.聰明豆麥旋風

麥旋風曾經推出不少期間限定的味道,例如:芝士蛋糕味麥旋風配藍莓醬、士多啤梨蛋糕脆脆味、D24榴槤味、阿華田味及紫薯味等。雖然麥當勞不斷推出新口味,但網民始終懷念聰明豆麥旋風,不少網民表示聰明豆配上麥旋風感覺特別,不過亦有人指「聰明豆太甜」,覺得「不太好食」。你又點睇呢?

10.超級隊長漢堡

日本麥當勞早幾年曾推出超級隊長漢堡,在當地創下單日售出3億港元漢堡的紀錄,成為一時熱話。香港麥當勞早幾年亦有推出超級漢堡,材料有:厚牛肉、薯餅,再加兩塊煙肉,被喻為「超級肥仔餐」,有網民指午餐食完飽到夜晚,笑言「十分抵食」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!