《全民造星》最搶鏡既迪迪仔 與EX性愛自拍片流出

電視

廣告

唔知大家有無睇viuTV既《全民造星》呢?啲仔既質素真係令人「驚」喜,然而係眾多既參賽者入面有一個係特別養眼,呢個就係鄧禮迪(迪迪仔),但係近日係網上瘋傳迪迪仔十年前與EX性愛自拍片,好可能成為明日之星嘅佢又有咩回應呢?

來源:對白cap圖王|圖片來源:Instagram | 編輯:少冰少甜@central

《全民造星》迪迪仔 勁搶鏡!

最底有Seed

迪迪仔係viuTV《全民造星》最搶鏡既參賽者,因為佢個樣就算佢唱歌唱到走曬音都無所謂,而且仲已經成功俘獲女評判同女觀眾既心,咁已經離冠軍不遠。

係佢咁之際,佢同佢前女朋友自拍一段性愛片段,再一度網上瘋傳。原來係10年前同當時女朋友拍咗嘅,因為唔小心跌咗部電話,所以條片外流。

迪迪仔表示「因為呢件事都影響好多人,包括當時女朋友,同埋佢屋企人,同埋我屋企人都影響好大,呢件事我非常之內疚,同埋打擊都好大。」

「10年前都仲細個,好多嘢都唔識去處理分析,做咗啲……冇咁果斷嘅決定。」

網民回應

迪迪仔表示「我參加今次比賽,都係好單純為咗自己夢想,我一直想追求自己夢想,所以我參加呢個節目,我冇諗過參加完之後,咁耐嘅事會再畀人講番,或者睇番。我知道呢件事會再次影響到好多人,所以我都想為呢件事道歉,為受到傷害嘅人講聲對唔住。我希望大家畀次機會我。」

擁有188cm身高的他職業是一位model,高大威猛,而且又型又靚仔,先天條件爆燈的他基本上讓那些評審過濾了他的缺點。在他唱面具的時候,走音又如何,一句話,「靚仔大晒」,入圍50強。

走晒音又點?

其實迪迪仔一直在比賽中都算出眾,就算在台上唱歌有少少走音,黃心美都話靚樣加晒分無所謂,不知道這次的事會不會影響他之後的表現呢?

無對比就無傷害,在99位參賽者中,對比之下他的外貌已經是最Top的一批,而且當他不唱歌的時候,的確是有他Model的魅力。

平時有打開籃球,而且佢仲識自彈自唱,真係文武雙全。

迪迪仔再次站到台前為追逐自己既夢想,希望大家會集中番係佢既舞台表現上面而唔係佢既私隱同過去啦!

睇片入呢度