食得即食麵多可能會禿頭?可能食麵慳慳埋埋又要攞去植髮!

健康

廣告

如果你係即食麵控,就算明知道即食麵有咁多壞處依然停不了口。但如果你近排有脫髮現象,咁就要小心了。原來食得即食麵多不但會影響健康,甚至會導致脫髮。作為打工仔,時間就是金錢,頭髮也是男女外貌重要的本錢,想貪快就咁食個麵又要怕甩頭髮,係香港地做打工仔真係慘。

文:Kitson、Gabriel 圖:Youtube截圖 資料來源:Miami Hair Transplant Institution

食得即食麵多可能會禿頭?可能食麵慳慳埋埋又要攞去植髮!

在忙碌的日常生活中,許多人三餐食無定時,可能不少人都懶得去煮飯,隨便煮個「公仔麵」就當一餐,當然仲要加吓餐肉腸仔火腿等,岀名好食不健康的配料。

但即食麵不但含有大量防腐劑,而且高熱量同冇營養價值,食得多還會影響頭髮生長,因為即食麵缺乏蛋白質等營養。再加上哪些絕配組合,一碗餐腸麵便累你失去了可能數十至百條頭髮!

而頭髮90%以上都是角質蛋白,在缺乏蛋白質的情況下,頭髮會生長緩慢、變細、乾枯、顏色變淺,而且很容易出現脫髮現象。脱髮這個問題困擾了香港不少男士,要植髮又需要一大筆錢,平時食公仔麵慳慳埋埋,一個唔好彩就轟晒落去植髮到,諗落都幾唔抵。

食得即食麵多可能有咁嚴重的後果,為左避免變禿頭,咁邪惡的即食麵都係少食為妙。無謂慳個幾個錢,搞到自己女都媾唔到…

唔好話小編唔益大家,㩒入嚟話你知有咩生髮食物。

頭髮由此生

喉嚨痛怎麼辦?

香港人經常打邊爐BBQ食熱氣嘢,除了面部不同位置生暗瘡外,經常遇上喉嚨痛問題。中醫教分清喉嚨痛原因,並推薦10款紓緩喉嚨痛中藥。如果以上方法都沒有見效,或者你可以試試民間偏方舒緩喉嚨痛

為什麼皮膚會突然變差?

皮膚突然變差可能與你的睡眠習慣有關,要改掉這8個令皮膚差的睡眠習慣 !可以嘗試從飲食改善皮膚,多吃營養師推介的保濕食物 ,另外床褥其實佈滿塵蟎,影響皮膚,即教你3招洗床褥除蟎大法