私影妹發明星夢選港姐失敗 巴打:以為睇緊《一路向西》

電視

廣告

每年嘅港姐面試都令網民充滿期待,奇珍異獸周圍飛,個個都忍唔住要評頭品足一下!今年其中一個準受注目嘅佳麗就係以「紅衣大媽look」出現嘅蔡優美(Linda),現年21歲,自稱中英混血兒,來自深圳大學英文系嘅佢,面試嘅時候就散發住一身東門大媽嘅味道,不過網民就發現,佢個微博有唔少火辣相片,一陣濃烈風塵味嘆鼻,唔講仲以為係「一路向西」啲Friend!雖然一開始她吸引不少目光,不過最後她都未能晉身20強…

撰文:少冰少甜@Central|來源:瓔球膠報|圖片來源:蔡優美Linda微博、騰訊視頻

當日蔡優美(Linda)參與港姐面試,惹起不少網民注意。

望住佢呢個大媽look,猶如置身於旺角西洋菜南街

21歲女,仲要係mix,點解搞成咁呀?

呢度究竟係香港定東莞?傻傻分不清!

呢一身戰衣,淘寶邊間shop有得賣?

私下經常私影!

佢仲不時同人「約拍」,用返香港用語講,即係做「私影妹」啦!同香港土炮嘅私影妹妹嘅「天真、無辜」風格相比,蔡優美一舉手一投足都充滿戰爭格嘅味道!

似乎一早有決心入行!

早喺2016年,佢已經喺廣州參加過《我是直播歌手》呢個歌唱比賽,今年又轉戰港姐,睇嚟勢要入娛樂圈喎!