黃子華袋錢落你袋!翻煲10大經典金句

流行娛樂

廣告

黃子華於今晚就會開傳聞最後一次的棟篤笑「金盆𠺘口」,相信每個香港人都對他的金句印象深刻,甚至有人會將他的金句背得滾瓜爛熟!無論你有沒有份睇他的「金盆𠺘口」,都來一起重溫一下這10大經典金句吧!

撰文:Joel丨圖片來源:黃子華棟篤笑、黃子華Facebook丨編輯:白仔

翻煲10大黃子華經典金句

1.「婆媳」糾紛

「香港回歸中國,就好似阿媽標個仔參,邊個畀贖金?當時係個母子關係,當時大家以為係。但而家已經唔係,變咗奶奶同新抱嘅關係…而家香港嘅問題,係婆媳糾紛,所謂婆媳糾紛,係種必然瀨嘢嘅關係,除非你老婆第1日入門就全心全意同奶奶講:『奶奶,我愛你!』唉呀!我講錯,對唔住,講多次,『阿媽,我愛你!』當然我哋係講唔出啦!係咪?」

2.有得揸唔揸呀?

「有日,奶奶教訓新抱:『你第1日入門就藐嘴藐舌,而家你有咩就攤出嚟講!』於是新抱就問:『咁6月4日你去咗邊?』奶奶就話:『你講呢啲?』最搞笑係,新抱問奶奶,話之前明明講好過幾年畀佢揸fit,點知奶奶話佢聽錯,係揸lift唔係揸fit,其後奶奶繼續補充:「揸fit又係揸,揸lift又係揸,你唔係有得揸唔揸呀?」

3.愛情如股票

「愛情同股票一樣,未入之前係不停咁升。但當一擁有,你就問:『點解會咁㗎?』世上有100分男孩、100分女孩,但就冇100分伴侶。如果仲有人唔肯承認,相處就代表開始扣分,我有個例子:2人相愛,當然唔想有第三者,但點解你想生仔?『仔點會係第三者呀?』仔唔係人呀!喂,呢個第三者佔你哋好多時間㗎喎!呢個第三者,1日食6餐,隨時食埋你嗰份,『咁1男1女就梗係要生仔㗎啦!』係囉!點解呢?因為當世界只剩下1男1女,得番你同我,你就feel到,呢個遊戲係唔玩得耐。」

4.「一個男人點都會 hurt過一兩個女人。但作為一個女人一世未畀男人 hurt 過,咁就係真正嘅 hurt 啦。」

5.「你愛的,得唔到;你唔愛的,你甩唔到。」

6.「感情呢家嘢呢,你預咗係唔OK 嘅,你就OK」

7.「化妝就係你落咗妝,我仲認得你,你落咗妝,我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。」

8.「男人喺愛情上係要求新鮮,女人對愛情最大要求就係保鮮。」

9.「戀愛係一盤生意,你要二十四小時諗住佢。」

10.「基本上男人係做到三個不,不主動,不抗拒,最重要我哋係不負責嘅。」