台灣網紅挑戰飲水減肥 一個月竟然暴瘦5公斤!

生活

廣告

減肥方法有好多種,其中一種就係飲水!你冇聽錯,係飲水!近日有位台灣人網紅「J.A.M狠愛演」成員胡椒挑戰每日飲2L水,一個月後竟然瘦咗5公斤!

撰文:白仔丨圖片來源:J.A.M狠愛演

台灣網紅挑戰飲水減肥 一個月竟然暴瘦5公斤!

胡椒表示最大動力驅使佢進行呢個計劃係因為佢覺得自己愈嚟愈肥,所以佢就挑戰一個月每日都飲2L水,睇下皮膚同埋體重有冇咩變化。

佢一開始嘅3日都冇任何變化,但係當去到第15日開始,佢體重竟然下降咗3公斤,皮膚嘅痘痘同粉刺都變少咗,估唔到去到一半已經有咁好嘅成效!

去到第30日,胡椒體重已經下降咗5公斤,而且皮膚都好過以前好多。連佢媽媽都見到胡椒嘅改變,睇嚟呢個飲水減肥計劃真係Work呀!

當胡椒問媽媽佢有咩最大最明顯嘅變化,佢媽媽竟然話係佢頭髮變長咗,呢位媽媽真係有趣呀!

https://www.youtube.com/watch?v=V3CUEx4pqc0

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!