KOL同女友亂咁射玩出禍!用書擋子彈玩命之舉 搞到女朋友變謀殺親夫…

熱話

廣告

不少Youtuber﹑KOL為了爆紅,無所不用其極,甚至漠視道德、安全。除了Logan Paul闖自殺森林、RiceGum侮辱港人這些被指過激的舉動,亦有Youtuber選擇以生命作賭注,要女朋友手持沙鷹向他手上的書射擊。不如一起來看看這位Youtuber 怎樣玩命吧!

 

撰文:Layne﹑Heitung@Central|相片來源:Youtube截圖|編輯:Heitung@Central

為咗紅可以有幾盡?

為咗成為當紅KOL你可以去得幾盡?佢就真人示範話咗畀世人睇!做網紅除咗可以呃like,又可以接廣告搵大錢,聽落又真係好吸引,但係又值唔值得玩命先?美國明尼蘇達州檢察機關日前公布咗一條喺2017年拍攝嘅影片,片中嘅主角係一名22歲男子Pedro Ruiz III,佢同20歲女友育有一名3歲女兒,而女友更快將誕下第二胎,一家有大有細,但係為咗要「紅」,竟然拍片玩命,叫女友幫手用槍射自己,玩命玩到咁大,結果當然係命都冇埋啦!

Youtuber玩命用書擋子彈

男子 Pedro Ruiz 與其女友 Monalisa Perez 經常在他們的Youtube Channel(La MonaLisa)上發布惡搞短片,而不料這次竟玩出禍!

在2017年,Pedro Ruiz 為了出位、爆紅,同女友合作拍攝一條實驗影片,決定模仿電視上的特技鏡頭,用百科全書放喺自己胸前擋子彈。

他要求懷孕的女友手持有「地球上最強手槍」之稱嘅「沙漠之鷹」手槍,對住自己心口開槍,即便女友多次表示反對,他仍一意孤行。

佢話要測試下本百科全書可唔可以擋子彈咁喎,而佢自己深信本書咁厚一定冇事嘅!唉……佢真係太天真喇!就係咁,佢就被女友一槍射死咗喇!

向鏡頭展示手槍及手槍子彈的口徑後,他便將子彈裝進彈匧中,開始他的「玩命之舉」。但他卻不料,這是一個足以使他及其妻子後悔終生的決定,子彈直接射穿他手中的書本並射入他的胸口,而 Pedro Ruiz 亦在送醫途中不治。

叫埋親戚朋友圍觀!

佢哋仲叫埋三十幾人一齊圍觀,包括佢哋個女,一齊親睇住Pedro中槍倒地身亡!死得咁壯烈,真係一舉成名喇!難為佢女友因為咁犯咗二級殺人罪被判刑,兩個仔女又冇咗爸爸,圍觀嘅人仲隨時一世有陰影,何必呢?

死者女友

這一槍奪走了 Pedro Ruiz 的生命,也奪去了他孩子、女友的家庭支柱。雖然當地法官在考量 Pedro Ruiz 女友 Monalisa Perez 並非故意殺人及其身懷六甲的情況,而輕判她入獄180天,在未來的三年每年入獄30天,其餘刑期則在家中服刑。

但是即使得到法律上的輕判,相信Monalisa Perez 在家中、孩子的面前,亦會日夜受到良心的責備。所以希望大家引此事為鑑,行事之前,三思而後行。不要為了一己私慾,而輕易作出會使自己後悔終生的決定。

睇片(出事前)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=667&v=NX8GaFMDjjI

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!