夏天去玩要小心!海毛蟲湧現香港泳灘 全身毒液勁危險

生活

廣告

夏天又到啦,咁熱當然會去沙灘玩,浸下海水消下暑,諗起都開心。但日前喺連登討論區有位巴打喺沙灘就中招了,被海毛蟲咬到成身又紅又腫!原來海毛蟲於香港沙灘經常出沒,而且全身毒液,究竟海毛蟲有幾恐怖呢?立即睇睇!

撰文:Homan、Athena、Jack|圖片&資料來源:連登討論區、尼加拉瓜

海毛蟲湧現泳灘 全身毒液勁危險

夏天去沙灘同陽光玩遊戲是常識吧,不過沙灘表面安全,其實暗藏殺機!日前連登討論區尼加拉瓜巴打就出Post話喺沙灘中咗招,被不知名生物咬到又紅又腫!呢位網友更將個人自拍照片放上網,可見身體及腳的部分都出現紅腫,非常嚴重!

唔少巴絲見到之後都大為震驚,表示不安。

海毛蟲到底係乜?

海毛蟲其實係仙蟲科生物,體長約5-10公分,體寬約2.5 – 3.5公分,背部有許多針刺狀剛毛覆蓋,捕食小型動物或死亡的動物碎片為主。當海毛蟲受到干擾時,會捲曲成團狀,身上的剛毛含有毒液,會作為防禦武器,刺入前來打擾的動物體內。

香港泳灘經常出沒海毛蟲

經網友不斷推測後,元凶原來係海毛蟲!海毛蟲於香港泳灘並不罕見,經常會被釣魚發燒友釣到,而有網友更表示曾經徒手觸摸海毛蟲,結果痛足幾日,更形容感覺好似「畀火燒」咁!所以大家如果以後於沙灘見到「海毛蟲」真係要小心,避免有任何身體接觸!

 

YouTube頻道「香港街HONG KONG GUY」早前更拍攝了影片,聲稱於長洲泳灘捉到6條海毛蟲,體長約5-10公分,背部有許多針刺覆蓋!

接觸海毛蟲後 應第一時間…

海毛蟲的足部及背部滿布刺針及毒液,香港潛水總會發出的《休閒潛水安全手冊》中列明,若不幸被海毛蟲刺傷,其毒液會令人感到痕癢及紅腫,建議大家應先將硬毛拔去,或以膠帶黏走細小的毛,然後再用3:1的家用阿摩尼亞清理傷口,或浸入酒精中。

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!