張寶兒借「男友爸爸去世」賣廣告 網民睇唔過眼:「不知所謂!」

流行娛樂

廣告

有追開張寶兒IG嘅都知佢係「正能量L」,日前佢男友袁偉豪嘅爸爸因癌病去世,身為女友的張寶兒在Instagram「發放正能量」,寫一堆「1999」似是而非,唔知講乜嘅文字是常識吧?不過人哋啱啱先死老豆冇幾耐,就叫人哋「收拾地上的碎片,重新上路」,睇落就好似有啲不近人情喇!

撰文:對白Cap圖王| 圖片來源:Instagram| 編輯:乖乖隆地洞@central(原文刊於對白Cap圖王

張寶兒除咗識得把握機會發放正能量,更加識把握機會賣廣告,齊睇佢段post文都好似冇乜特別,都係一篇睇唔明嘅「MK系偽文青文學作品」啫,重點喺hashtag度呀傻豬,「#世界夢號」、 「#dreamcruise」咩嚟㗎?郵輪囉!究竟而家係安慰男友定賣廣告呢?

大文豪張寶兒嘅「MK系偽文青文學作品」

巴打們真係好睇唔過眼喎!

佢影相個背景就係「世界夢號」郵輪

豪仔爸爸啱啱先過身冇耐,傷心係在所難免吧

另外更有網民開post討論張寶兒,其中也有不少人爆張寶兒黑材料:

但也有網民講得Bowie其實不錯,真人如何相信也只有袁偉豪才知道: