IKEA實驗話你知 俾人鬧得多植物都死 (希望腦細睇到篇文)

熱話

廣告

作為一個專業打工仔,除了要捱眼瞓捱OT外,不時更要捱下至高無上腦細的說話。日復日年復年,日日都經歷畀人鬧完再自我修復的過程,到底對身體又有沒有影響呢?最近,港人大愛的IKEA在阿聯酋進行了一個打工仔非常有同感的實驗。他們找來了兩棵高度相若的植物,並邀請了一群學生對其中一棵植物保持破口大罵,同時對另一棵植物不斷讚賞,看看經過時光洗禮後,植物會變成甚麼模樣。

撰文:酒啊九叔|圖片:IKEA youtube截圖

IKEA實驗話你知 畀人鬧得多植物都死(希望腦細睇到篇文)

其實這個富有意義的實驗是用作響應5月4日的中東反霸凌日,為了教育下一代霸凌的禍害及鼓勵的重要性,用上這個創新的方法進行實驗。

(而九叔就覺得連香港嘅一班腦細都應該睇睇。)

參與的學生,在一個月內,需要對其中一棵植物不停破口大罵,而另一方則以讚美為主。

(咁多位讀者就當自己係畀人鬧嗰棵先啦,反正大家每日嘅經歷都差不多。)

這兩棵植物的待遇差不多一樣,每天都接受同等的陽光,澆水及施肥等。分別之處,只在於學生們對它的態度

(咁多位打工仔,返工迫地鐵前又會曬下太陽,Lunchtime又會趕頭趕命食個頹飯,所以都可以繼續當自己係棵植物。)

經歷過三十日,到底這兩棵植物有何變化呢?

經過長時間的厭棄以及痛罵,左邊的植物經已變得黃黃霉霉,而另一棵卻保持容光煥發。

(有眼你睇啦腦細,一日到黑鬧鬧鬧!鬧到啲打工仔面都黃埋,小編而家就立即去搵腦細……攞杯咖啡畀佢希望佢唔好再嬲……)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Yx6UgfQreYY

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!