【父親節特輯】10個爸爸對你講得最多的善意謊言 長大後發現其實都係為你好!

生活

廣告

父親節2020聽日就係喇,可能你已經準備好禮物,book咗餐廳去慶祝,不過呢啲物質上嘅嘢可能都抵不上一句「多謝」,回想起小時候嘅教誨、培育,長大後慢慢便會發現其實一切都係為你好。由小到大,父母可能同你講過無數句說話,當中有唔少「呃得你透」嘅大話,但大個先知其實爸爸、媽媽每講一句背後都有意思,小編寫「包單」你一定有共嗚!(慎入,最後含有洋蔥!)

撰文:Jessie丨編輯:iluvhk丨圖片來源:Instagram、卡通截圖、電影截圖

父親節特輯】10個爸爸對你講得最多的善意謊言

1. 「我幫你儲埋啲利是錢先,大個俾返你。」

說真的,年紀太細的小朋友,得到利是錢都不知有甚麼用途,而且根本就沒有錢的概念。這個時候父母就會跳出來跟你說會幫你儲起利是錢,等你大個之後就還給你。雖然之後爸爸、媽媽可能不會實質將所有利是錢都還給你,但其實她也會在其他地方為你付出,例如幫你交補習班費、為你買新衣服或是帶你吃大餐等等,其實一切都是出自父母的心意呢。

媽媽

2. 「講大話會甩大牙!」

孩童時期對於這種話語,不多不少都會相信過,說謊了以後,真的會提心吊膽一段時間,深怕自己的大牙真會脫落。那爸爸你也在說謊,就不怕會甩大牙嗎?!

媽媽

3. 「你再唔乖,警察叔叔就會嚟拉你/搵拐子佬嚟捉走你!」

其實不明白為甚麼當我不乖時,會有外人插手來抓走我。不過在以前總有點阻嚇力,變成現今資訊極之發達,小朋友超醒的年代,這就未必有用。「你再唔乖,就冇手電/iPad玩!」應該更能令他們害怕…

媽媽

4. 「啲藥唔苦㗎!」

苦口良藥,但小朋友只會覺得苦就不想吃,很多時爸爸為了讓你肯吃藥,就會說出這句說話。

媽媽

5. 「吞咗橙核會喺頭上生橙樹㗎!」

無論是橙、提子、西瓜等生果,都有核,記得小時候聽完爸爸講這句說話,真的擔心了一個晚上!但現在想想,其實頭上若真長出樹來,都幾有趣呀~

【父親節特輯】10個爸爸、媽媽對你講得最多的大話 長大後發現其實都係為你好!

6. 「吃飯唔好吃剩呀,第時會娶/嫁個豆皮老婆/老公!」

這是為了小孩有好衣食而出現的說話,小時候如果你有吃剩飯,又聽過爸爸說這句說話,而現在已經結婚,可即刻望望身邊的另一半,對方是否真的豆皮?

【父親節特輯】10個爸爸、媽媽對你講得最多的大話 長大後發現其實都係為你好!

7. 「行多兩步就到㗎喇!」(拖住你行)

大人與小朋友的腳骨力是不一樣的,腳的長度都不同,如果去一個不好玩的地方,小朋友就更加不情願,會不停問:「到未呀?到未呀?」爸爸通常都會說就到的了,但不知怎的就是怎麼走也走不到…

【父親節特輯】10個爸爸、媽媽對你講得最多的大話 長大後發現其實都係為你好!

8. 「得得得!飲埋呢碗/食埋呢舊。」

在媽媽的眼中,子女永遠都長不大、穿不夠、吃不飽,因此總希望你能多吃一點,少吃街外的味精食物,即使你已吃得很飽,都仍然會源源不絕地提供食物給你。但其實也是種幸福!

【父親節特輯】10個爸爸、媽媽對你講得最多的大話 長大後發現其實都係為你好!

9. 「你忙就唔使成日番嚟睇我㗎喇,做自己嘢啦!」

特別是長大以後,搬離家裏,甚至已經有自己的家庭時,媽媽就會怕妨礙到你。但通常口裏是這樣說,心裏是很想見到你們的,所以不要這麼聽話,多回去抱抱父母,跟他們說包:「I love you!!!」

View this post on Instagram

Happy holiday😎😎

A post shared by 張智霖 Chilam (@cheung_chi_lam) on

10. 「傻妹/仔嚟嘅,爸爸永遠都會喺你身邊㗎嘛~」

生離死別是人生必經階段,大個後就知道這句話是不可能的,但小時候發惡夢、有挫折在爸爸懷裏大哭,聽到這句話都一定會非常安心,真想爸爸永遠永遠都陪在自己的身邊。

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!