兩性關係︳好馬愛吃回頭草?即睇分手後Ex復合4大目的!

兩性關係

廣告

戀愛中總會有離離合合,有時可能因為一時衝動,有時又可能因為TIMING問題,總有唔同的原因。亦有啲情侶可以無限復合?而正所謂「好馬不吃回頭草」,咁點解分咗手仲會復合?一文睇清常見EX分手後要求復合的4大目的!

分手,前度,復合,失戀,兩性關係
(圖片來源:《前度》)

兩性關係︳1. 一時衝動後悔了!

有時分手唔一定真係經過深思熟慮,可能只係一時衝動!可能當下當你有爭執,氣上心頭,就衝口而出講咗分手。事後冷靜落嚟之後簡直係後悔不己,就唯有要求復合。所以成日見到有啲情侶離離合合,離得快又合得快,就通常因為咁,復合無限loop!

復合
(圖片來源:《前度》)

兩性關係︳2.做生不如做熟

人係一個有慣性同惰性的生物,同另一半一齊耐咗就好難去搣甩對方。好多時分手後生活上感到不適合後,就忍唔住搵返對方。又或者遇到新對象時,總係覺得新不如舊,正所謂「做生不如做熟」自然喜歡搵返ex復合。所謂復合原因可能唔係因為太愛你,只係因為搵唔新而又啱。

復合
(圖片來源:《無法抗拒的他》)

兩性關係︳3.人總是犯賤!就係忘記唔到你

眾所週知是因為人係犯賤的動物,分咗手有時都係忍唔住手睇吓前度的FACEBOOK或IG動態,睇睇吓自自然然就掛住,掛住就自自然然就搵對方,復合最大原因都係因為忘記唔到啦!

復合
(圖片來源:《喜歡的話請響鈴》)

兩性關係︳4. 你過得比我好 我就是不爽

分手之後發現對方竟然過得快活又比自己好,就好容易令人衍生出一個妒忌又不爽的心態!有啲人非常愛享受爭奪勝利的快感,仲要尤其當前度已經跳出空窗期,而自己仲係空窗期時,再加上自己寂寞難耐,就會復燃的念頭。所以復合原因並唔係因為還是深愛著你,只係所謂「爭返嚟嘅嘢特別好食」。呢種寂寞感一出現,就會無時無刻咁存在,前度搵得你復合,佢更有可能會因為寂寞感搵另一個人。

分手,前度,復合,失戀,兩性關係
(圖片來源:《前度》)

遇上心儀對象要點追?

唔同女仔追求嘅方式都唔同,如果用錯方法就可能食「檸檬」,熟讀媾女攻略令你事半功倍!如果女生唔想太主動,在心儀對象面前散發出女人魅力,自然能俘虜男神的心。最後要開始一段戀情,當然唔少得表白,切勿犯了這幾個表白禁忌,令你前功盡廢!

如何保持戀情熱度?

情侶的關係是雙向的,不論男女都應學識這套「情侶相處十二式」。情侶拍拖時亦可以互相做一些情侶間甜蜜小行為,為關係保持新鮮感。當然一段感情沒有可能永遠都處於熱戀期,想分清男朋友是愛你還是鍾意你,即從這5件事分辨出來!

圖片來源:《前度》、《喜歡的話請響鈴》、《無法抗拒的他》