【新蚊生活百科】點解拍拖拍得咁辛苦?盤點7個可能拍錯拖的徵兆

生活

廣告

一段美好的關係必須靠雙方真心付出才能維持得長久。但有時拍拖似乎自己怎努力,也不能與對方拉近關係。外國網站INSIDER今次就盤點了7個拍錯拖徵兆,你同另一半又有無中呢…?

撰文:Homan、J.C.|圖片來源:Youtube截圖|資料來源:INSIDER|編輯:乖乖l

拍拖遇上不對的人7個徵兆

1. 經常話忙 好少見面

拍拖嘅時候,除咗要傾偈氹對方開心,亦都會好想同另一半見面。無論如何忙碌,都會抽些時間與對方傾電話、傳訊息。但如果妳嘅伴侶好少同你約見面,只係一個月見一兩次,甚至連傾電話或者send信息都好少,這情況下「忙」就可能只是藉口,咁就好可能係遇唔啱人喇!

2. 講就好聽 但現實總係成日嫌三嫌四

「你係我見過最好嘅人,但你成日都唔識遷就我/你都唔識氹人嘅……」呢種不斷雞蛋裏挑骨頭嘅性格,仲要成日數你不好的地方,要你變成佢口中認為理想嘅人,或者分分鐘係想將你激走吧?

3.佢呻就得 你呻就當耳邊風

有種伴侶經常希望自己一遇到難題嘅時候,你第一時間要俾到意見佢。但輪到你有問題嘅時候,就表現得唔在意,而且好快又轉其他話題。一段關係要彼此分憂的,唔可能只係自己重要,而對方就唔重要。

4.妒忌你過得比佢好

「點解你得,我又唔得嘅」、「幾好吖,但我覺得冇乜嘢」當你喺生活上過得順利時,分享給另一半知道,他沒有為你很高興之餘,還要說出妒忌的話,甚至感到生氣,他可能是缺乏安全感又不大方的人。這樣就很難與他一起分享成功的喜悅了。

5.從來都唔認錯 而且唔識道歉

有種人永遠覺得道理站在自己那邊,即使他已經是錯得離譜,還要「死雞撐飯蓋」。他們選擇發脾氣來壓住你,而唔肯認錯,連買點東西氹你都廢事,這種人在自己身邊就非常激心了。

6.佔有你的生活

正常的關係應該逐步建立,慢慢升溫,給予對方空間。但有些人卻以非一般的手法,用禮物轟炸你,狂打電話,發信息俾你,令你一絲的喘息空間也沒有,這種佔有慾過剩的人,或許會對自己成為滋擾吧。

7.經常對你數落前度

當你發現他在前段關係失敗之後,沒有反思自己的過錯,還不時對你數落前度,那就可以知道他不是一個重情重義的人,下一個被他數落的對象可能就是你了。

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!