【媾女我有經驗】教你5招成為女友心中暖男 輕鬆打動女神芳心!

生活

廣告

單身容易出Pool難,即使大家搵到合適的對象,仍需要靠打拼搏得女神芳心。其實追女仔最緊要膽大心細,今次就教大家幾個窩心技巧,等你成為女神心中嘅暖男,打動女神芳心啦!

撰文:Homan|攝影:Isaac

教你5招成為女友心中暖男

1. 定時畀驚喜對方

女人從來都係要哄的生物,所以要令女人開心,就要細心留意對方的興趣及需要,間中畀啲驚喜對方。例如可以送一些對方喜歡的小禮物,又或觀察對方需要,如對方工作疲勞,就為對方送上頸枕或暖暖的蜜糖水等等。

2. 細心照顧對方

再剛強嘅女人都有軟弱時候,更何況係我眼前嘅小女人呢~所以當對象有問題要解決或者唔舒服的話,就要好好照顧對方了。尤其女生每個月總會有幾日特別唔舒服,男生更應耐心照顧。

3. 讓對方知道你緊張她

要讓女生知道你喜歡她或緊張她,最好就是經常陪伴她,讓她知道妳會經常在她身邊。不過又切忌迫得太緊,不然就會由關心變成煩了~

4. 幫女朋友整理屋企

不過就算讓你追到女神,都唔代表可以鬆懈,細心照顧女朋友是常識吧。尤其近日春意漸濃,女朋友已經開始喺衣櫃深處拎返啲春夏衣飾出嚟,而一堆冬天衫就總是亂放,所以大家有時間就幫女朋友整理一下,絕對可以加分。

而且女朋友經常花好一段時間才將衣櫃換上春夏季靚衫,但卻發現衣服皺巴巴得無法穿著,所以要幫女朋友執衫,其實都有技巧嘅,這款Panasonic掛熨mini NI-FS470就絕對幫到手,掛熨mini能夠掛熨及平熨,一機兩用,出門前簡單蒸熨,衣物迅速變得順滑亮麗。

熨斗備有30秒快速預熱,方便快捷。

熨斗有360°強力蒸氣輸出,備有吸水泵設計 ,可全方位利用蒸氣熨燙衣服,底板的5個蒸氣輸出孔,使熨衣過程高效快速。

出門前, 以強力蒸氣燙平衣物上的皺摺,而且可以去除出門一整天後,殘留在衣物上的異味及細菌。

5. 要幫對方解決問題

女朋友總是問題天天都多,當你同女朋友去旅行時日見夜見,就會知佢地真係好多問題。例如佢地去旅行日日Shopping,塞到行李爆晒…有時更亂塞衫入行李,令衣物變皺,當女朋友發現佢地啲靚衫變皺,又會唔開心成日。不過有問題千祈唔好怯,最緊要識解決。

去旅行唔想啲衫變皺,帶個迷你熨斗是常識吧!Panasonic掛熨mini擁有輕巧機身,重量只有810克,方便收藏及攜帶,去旅行勁Fit。而且電線長約2.5米,操作更靈活方便。

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!