靚空姐Vien被賤男Ex公開閃卡 最後搞到連空姐都冇得做

熱話

廣告

所謂「清官難審家庭事」,因為好多嘢都唔係表面睇到咁簡單。相信早排好多人都睇過、傳過空姐 Vien 嘅相片,大家一面倒咁認為女生不懂保護自己。點知,大家都 balm the victim,冇發現到其實Vien先係最後嘅受害者。

來源:環球膠報 | 圖片:Facebook、Instagram﹑100毛截圖﹑網上討論區截圖| 編輯:Heitung@Central

Vien近日寫咗好長嘅 IG Story講番成件事… 原來上年佢同Ex分手,個賤男一直騷擾佢,仲威脅會公開閃卡。即使佢報咗警,但都無用。最後因為100毛個採訪搞到佢爆紅,被公司知道後逼佢辭職。

簡單回顧

Vien跟前男友是中學同學

Vien近日終於忍不住在IG Story講番成件事, 以下就是她的版本,她跟前男友怎樣相識、相愛到最後分手的過程。

曾提及分手 前男友威脅要自殺!

之後在同一間公司工作

前男友曾出手打自己

香港航空逼女事主辭職?

香港航空冇體諒過Vien先係受害者,除咗逼佢辭職,仲講閃卡印出嚟存入File。令到本身唔知情嘅同事都知道晒。

連登討論區有人 balm the victim 亦都有人覺得Vien慘。

肥仔黎睇完除咗覺得條仔真係黐 Q 線之外,香港航空嘅做法毫無人性。肥仔黎以後就寧願畀貴小小坐其他航空公司都唔幫襯無良企業喇。

內容延讀:

《復仇者聯盟3:無限之戰》全部英雄齊齊轉新Look 全新戰衣曝光

>LIKE我們fb<<<
fb.com/newmonday.com.hk
 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!