《愛回家》CP分手!羅天宇暗撻陳瀅? 靚湯回復單身!

流行娛樂

廣告

TVB處景劇《愛回家》深得觀眾喜愛,而劇中的羅天宇和湯洛雯更加戲假情真,他們更被認為是一對十分相襯的CP。據知二人已拍拖四年,經常情侶檔出席活動,感覺恩愛。但想不到這對甜蜜CP卻在今日傳出分手,而湯洛雯亦在Instagram中表示:「是分開了,已經一段時間」。

撰文:Amber| 圖片來源:Instagram、微博|編輯:Francesca、素岐@Central|原文刊於:MOREOS

羅天宇和湯洛雯二人早年一起拍攝《愛回家》而認識,由本來的地下情慢慢發展成公開的情侶,經常情侶檔出席活動。而在去年羅天宇的30歲生日時,靚湯更以「女主人」身分為羅天宇大搞生日派對,還送上香吻,從此,戀情已被確認。

湯洛雯吻賀壽星仔羅天宇

愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手
湯洛雯與羅天宇

不過這對甜蜜情侶檔已經成為了過去式,因為今天靚湯就在Instagram發文表示他們已經正式分手了。靚湯:「是分開了,已經一段時間,但因為一直希望低調所以沒有公開。分開是共同和平達成的決定,箇中原因也希望保留在我倆心𥚃。希望大家不要胡亂猜測,也不牽涉其他人。大家不用擔心,我們還是兩個快樂的寶寶。」

羅天宇火速撻著陳瀅

雖然有指湯洛雯同羅天宇近半年無數次合合分分,經常嗌交,所以最終決定分開。不過事情似乎唔係咁簡單,因為據知有樣(ok啦)有家底的羅天宇近日俾鍾意同有錢人做朋友的陳瀅睇中,兩個人行得好埋,成日見面,唔知係咩關係啦!

愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手

陳瀅早前喺大排檔拍「挑戰發呆1分鐘」影片時,據知唔少人都見到羅天宇亦在場,新歡舊愛都係粉絲萬千的靚爆女神,羅天宇真係唔簡單呀!羅天宇亦有對此回應,稱其實當日係一班人食飯,仲話唔好意思累咗陳瀅喎…

愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手
陳瀅

講返陳瀅,唔少人覺得佢靚女得嚟又唔係一般大眾臉,反而有一種奸奸哋、姣姣哋嘅感覺,更令人欲罷不能;另外身材好得嚟又唔係四肢勁纖細,而係較圓潤、有肉地,正呀!

愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手
笑容甜美而且身材好得嚟又唔係四肢勁纖細。
愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手
唔少人覺得佢靚女得嚟又唔係一般大眾臉。

泳裝女皇

現年27歲嘅陳瀅有樣有身材,鬼妹仔性格夠晒豪爽,泳衣照當然少不了!

愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手
陳瀅

半透明的舞孃

愛回家,湯洛雯,羅天宇,分手
陳瀅鍾意哂Body唔係咩新鮮事,早喺寫真集《半透明的舞孃》入面,佢就已經影過半裸照,只遮三點,勁大膽!