7款American Tourister高質行李組合推介!買篋送台北來回機票!【旅行最緊要個篋】

生活

廣告

今年復活節又係「請3放10」的好日子,長假期想去旅行,當然要揀返個靚行李箱啦!American Tourister 最近有推廣活動,只要買指定產品滿HK$2,500,就可以獲贈國泰台北來回機票一套,買篋可以免費去旅行,好抵啊!

撰文:Cynthia |攝影:Tony |編輯:Homan(原文刊於新假期周刊

7款American Tourister高質行李組合推介

買滿$2,500 即送機票

由即日起,只要於指定Samsonite及American Tourister門市或官網,買指定系列的產品(旅行配件除外)滿HK$2,500,就可免費獲得香港至台北國泰航空經濟客位來回機票一套。送完就無啦,最抵買兩個篋就可以去旅行,仲有得儲里數,即睇下面有咩吸引的組合啦!

1. Curio 25吋行李箱

最近C朗成為American Tourister 全球代言人,其中一款主打系列Curio更推出4 款新色。行李箱是硬箱設計,不容易被撞爛,最適合帶去旅行!行李箱可以拉開拉鏈增大容量,而且超輕設計,重量只有2.5kg,加上是360度雙輪轉動,拉篋時十分方便!只要買兩個,就夠數送機票了!

2.Technum 20吋行李箱組合

去日本、韓國旅行要掃貨,最好就空篋去、滿篋返,可以將Technum 20″細篋放入25″的中篋內,有更多空間掃貨!

3.Bon Air Deluxe行李箱組合

除了Technum系列外,American Tourister 的其他系列行李箱都可以將細篋放入大一個碼的篋內,而Bon Air Deluxe的白色行李箱設計時尚,最適合貪靚的女生!

4.HS MV+DLX 行李箱組合

想要設計硬朗一點的話,首推HS MV+DLX 系列,29″的款式每個都只是$1,399,容量夠晒大夠去一星期或以上,去long haul非常合用!

5.細行李箱+背囊組合

喜歡快閃唔拖大篋的話,可以選擇買兩個HS MV+DLX 20″的行李箱,可以跟上機唔使再加托運費,買多個背囊就夠送機票了!

6.大行李箱+背囊組合

Warren 31″行李箱每個$1,049,買夠兩個再加埋Magna Backpack 01背囊,就剛剛好$2,558,又可以免費去台北啦!

7.HS MV+DLX 行李箱+背囊組合

想要中、細size行李箱都有的話,可以揀HS MV+DLX 系列,有齊20″同25″兩種尺寸,仲可以買埋Scholar 背囊!配搭組合非常多,可以慢慢揀到適合為止!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!