港女想食回頭草被公審 條仔點解唔早講有私樓?仲要係…

熱話

廣告

有絲打日前在討論區出了一個post,話「好後悔!原來追我果個男仔有私樓,走左寶 >.<」,當以為大家會為絲打傷心難過的時候,誰不知絲打原來是港女,更被人插到飛起…立即同大家追擊一下這名港女!

資料來源-膠hub Photo-香港討論區 Edit-乖乖隆地洞@Central

港女想食回頭草被公審 條仔點解唔早講有私樓?仲要係…

原來絲打 Jeana85 「之前同一時間有兩個男仔追我」,兩名男子各有各好:

A) 38 歲,身高 170-173,少少樣衰,肥,政府工,月入 $40-50k,自住九龍灣居屋,為人口花花

B) 29 歲,身高 175-180,幾靚仔,瘦,大公司,月入 $50-60k,同父母同住杏花邨,感覺上好純同怕怕醜醜咁

絲打「最終」選擇了A,不過又說未決定之前曾經問過B:「我最初問 B,B 話宜家儲緊錢,打算 35 歲左右買樓,我見佢平時又幾大洗下,覺得就算佢儲到 35 歲,到時樓價都已經唔知高成點,都唔知佢買唔買到樓…」不過現在又後悔:「我其實鍾意 B 多 d,佢個人又靚仔又純…但因為佢無樓我最後無揀佢」……

沒有最爆,只有更爆:「點知原來佢 35 歲買樓既意思係買第二層咁解!」Jeana85解釋:「佢本身已經有一層私樓係將軍澳收租….我宜家搵返佢,但佢已經唔 so 我!唉!好後悔!」她誠實:「宜家我同 A 一齊其實唔係幾開心,唉…」、「外型上 B 係好過 A, 但因為我今年都 33 歲, 覺得揀 A 會安全過 B我自己年紀都大了(今年 33 歲), 我驚 B 拖我幾年又買唔到樓都唔知幾時先結婚, 始終女人年紀愈大愈難生仔」。

 

但係有巴打摩擦力強到一個點,找回Jeana85之前開過的post,原來每個月都有不同人追的!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!