黃子華棟篤笑2018!闊別三年再開show 重溫經典9大爆笑金句

流行娛樂

廣告

黃子華棟篤笑2018來了!男神黃子華最近主演的電影《棟篤特工》票房大賣,不過相信大家最愛看的肯定是子華神的棟篤笑,場場坐爆之餘還狂放笑彈,每次都一定有經典金句出現,貼地又搞笑,時隔三年終於等到男神再開Show,又可以再叫「回水」同「除褲」了,忠粉是時候要stand by搶飛喇!

text-C Lam@Central photo-東星娛樂、新浪

闊別三年黃子華棟篤笑2018再開show

距離上一次子華棟篤笑已經是2014年的《唔黐線唔正常》,之後子華宣布暫別棟篤笑,讓不少忠粉感到可惜,更加期待下一場。不過他的贊助商DBS信用卡近日就在官網上率先公布棟篤笑的詳情,地點當然是紅館,預計會開16場,時間是7月6日至22日8點15分,不過售票時間就未知,所謂一票難求,忠粉們要做好準備喇!

重溫棟篤笑經典9大爆笑金句

1. 「一個女人化咗妝同落妝之後係同一個樣嘅,就叫『化妝』;如果唔同咗樣嘅,就叫『喬裝』!」

2. 「老闆畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅。」

3. 「英雄難過美人關,肥妹踩冧斷背山。」

4. 「現代嘅男人係奉行三不主義:不主動,不抗拒,同埋係不負責。」

5. 「有恩不報未算差,有仇不報正人渣!」

6. 「錯就要認!要對方認!」

7. 「損人不利己,不如跳井死!」

8. 「搵食啫,犯法啊?我想㗎?」

9. 「男人希望女人可以『新鮮』,而女人,就希望男人可以『保鮮』。」