陸永老婆懷第三胎不幸小產 覺得有小朋友跟住 要做法事先安心

流行娛樂

廣告

陸永同C君因為主持旅遊節目《Do 姐再Shopping》而人氣再度急升,剛剛完成演唱會,口碑極好本來是喜上加喜,不過原來早前太太Reina懷上第三胎時,不幸小產,身心都受到傷害,陸永即刻減少工作陪老婆,希望佢可以儘快收拾好心情,養好身體再追過!

text-Cherie photo-陸永 IG、Reina IG、電視截圖、官方宣傳照

陸永老婆懷第三胎不幸小產

陸永與太太結婚6年,一向都是圈中出名的愛妻號,早前太太懷上第三胎本來全家都很開心,但不幸流產,令Reina身心都受傷,陸永當然很心痛,加上早前《Do姐再Shopping》令農夫人氣急升,多了不少工作,少了時間陪太太也令他很自責。

好在陸永有兩個錫媽媽錫到燶嘅囡囡,一穎同一心都好關心媽咪,相信陸太已經識得講笑,心情應該都好番好多。

近日有周刊報道,陸永太太流產後曾經搵師傅做法事超渡亡嬰,因為Reina覺得身邊經常有個小朋友跟住佢,要做場法事先安樂。有知情人士透露,雖然陸永夫婦鍾意熱鬧,其實一早計劃追多個,不過今次遇到意外,暫時都唔考慮追多個先,等Reina調理好身體再算。其實兩個都咁後生唔使心急,身體要緊。

陸永大女Hannah勁迷戀爸爸,絕對錫頭號粉絲,難怪陸永都表示有呢兩個囡已經好滿足,造人押後再算。

不過當然同媽媽比,還有一段距離。陸永又要妒忌老婆喇。