強國村民瘋搶從天而降Yeezy 村民都知好炒得?

潮流

廣告

Adidas Yeezy Boost 350 V2 在今年冬季再推出3隻新色,與往時一樣,想購買的鞋迷要到網上抽籤,所以有錢都未必買得到,可想而知新色Yeezy的炒價可能會再創高峰。Yeezy在香港大有市場就人人皆知,但原來在中國內地這個馬雲市場一支獨秀的地方,Yeezy受歡迎和搶手程度都絕不能忽視,由數天前1宗火燒貨車事件話你知!

text – chevonne photo – 都市快報@Weibo、Instagram

火燒貨車 天降Yeezy 強國村民搶嚟炒?

中國浙江溫州近日發生一宗交通意外備受大眾關注,大眾約是次意外重點並不是有任何傷亡,而是該火車載的貨品竟然是14,000對Yeezy Boost 350 V2尚未對外發售的Blue Tint配色,這批貨總值接近1000萬人民幣!

Adidas Yeezy Boost 350 V2 Blue Tint配色將於12月16日在香港開售,零售價HKD$2200,估計炒價約HKD$4000!

事發一輛貨車駛至G15沈海高速公路觀美至蒼南服務區路段時,後轆突然起火,火勢迅速蔓延,貨車司機馬上下車但不是逃生,而是拿起滅火筒衝到貨櫃拯救Yeezy,他將一箱一箱的波鞋拋到橋下,警察上前阻也阻不住,甚至見狀主動一起拯救這批價值不菲的Yeezy!

怎料山下村民如「地上執到寶,問天問地都攞唔到」般蜂擁而上搶Yeezy,雖然警察已盡力阻攔,但仍然有村民成功偷鞋,連同被水浸爛和被火燒毀的Yeezy,估計是次損失達200-300萬人民幣,小編見到都心痛!但真係估唔到連強國村民都知道Yeezy的炒價潛力,認真有眼光!(其實又可能見到鞋就搶)

曾經有鞋迷指如果手持數千對Yeezy的話,等於買到層樓俾埋首期,其實香港人為炒一對波鞋都可以去到好盡,你話如果是次意外在香港發生的話,途人會唔會瘋搶呢?

於11月尾推出的Yeezy Boost 350 V2 Beluga配色現時在Facebook鞋group的炒價已達HKD$4000,相信Blue Tint配色炒價會再創高峰。

內容延讀:

【戀愛便利貼】綠帽唔怕戴 最緊要除得快 6個被戴綠帽徵兆
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk