朝朝瞓醒多條仔!

Blogger

廣告

【Trend’s Like Wind by杜如風】最近小女在各大小報張雜誌上出現了很多被炒作的緋聞,真是日日新鮮日日甘 (好像呢排我啲感情生活重精采過我嘅人生咁)!遠的有馮德倫、「早已被認定為一對」的老死又南、到「唔係太熟」的郭子健導演,再到我的十幾年好兄弟阿樂…… 真係邊個埋嚟邊個死!就算他們沒有埋我身,記者們只單靠我《Instagram》內的照片,便可以編出一個二個故事出來,小女不能不佩服這班想像力超豐富,而且非常天馬行空的寫手!電影、電視都需要原創,小女真心想推薦他/她們去做電影編劇,應該有相當不錯的發展!

近日每天都有不少記者朋友打來,要我回應這個、回應那個,回到我頭都暈暈哋! 試過1天之內,同一間報館共4名記者打電話來,叫我回應跟郭子健的戀情,當時我正在為別的報刊做專訪,經理人也在身邊,她示意我回應其中1位記者就可以了,簡短幾句:「喂,呢個我真係唔太熟,就係同佢做過幾次訪問咋!喂呀,傳都傳個熟啲架啦,打擾到人哋就唔係幾好啦!一係傳番又南啦!反正都傳咗咁多年,我哋都慣晒,而且我哋兩個又咁熟,大家易話為好多!」(我也不怕開門見山地跟記者說)!

哈!怎料翌日,我還在睡夢中,又有記者打來要我回應另一段緋聞:「1日咋喎! 又1件?今日又輪到邊個呀?」「余文樂。」「哈哈!梗係搵到我同佢去京都啲相啦!好無聊!」「咁你都回應2句啦!」「我而家要起身放狗同餵狗,搞掂打俾你!」然後我便首先服侍了家中2位大爺,接着打俾阿樂:「Sorry呀bro!今日輪到你!連累你真係唔好意思!」「我真係冇所謂,真朋友唔會因為呢啲事而影響到!你都要頂住,唔好俾呢啲新聞影響到你!」(一段很窩心的雪中送炭)!

有冇咁爽呀?乜都冇做過,朝朝瞓醒多條仔?有冇咁過癮呀?小女認為這些傳聞簡直贏盡童話故事裏的各位公主們!因為那些公主在某程度上要付出一些,才能找到她們的王子……而小女,甚麼也沒做過,便1日1新仔!唉!都唔知好嬲定好笑!還是一笑置之為上上策!!!

text-杜如風