【藍橘子】《同女朋友去廟街睇相,點知師傅話…》

熱話

廣告

【藍橘子】《同女朋友去廟街睇相,點知師傅話…》

因為女朋友一直有興趣去試吓睇相,於是夜晚食完飯,就去廟街搵咗一間合眼緣,睇落個樣誠實少少嘅相士入去睇相。

「妳諗住問乜問題?」我問女朋友。
「其實我諗住你去睇啊,問你事業囉~」女朋友。
「但係妳一直話想睇喎…」我。
「我想你睇,反正你發達,我就有錢㗎啦~」女朋友。

我心諗無所謂啦,咪試吓準唔準囉~所以就將隻手掌同塊臉交畀相士睇。

佢用放大鏡睇啊睇,睇啊睇…又喺張紙上面寫啊寫…寫咗一堆唔係人類睇得明嘅得畫符。終於我忍
唔住開口問佢:

「點啊師傅?」
「我哋睇掌先,睇掌就係天生內在嘅命,面相就係外在,所有嘢都係注定嘅!」
「咁我條命點?」
「你條命唔算辛苦,唔會捱窮,放心。你條生命線斷開一截截,唔係話你會死,而係你人生有好大

轉變!」相士。

「大約幾多歲有轉變?」
「廿二啦!你自己諗吓有冇轉變?」

我回想起自己廿二歲嗰陣,每日就係返工、放工,根本無咩特別。

「無喎師傅。」
「哦!如果無嘅話,就係你錯過咗呢個轉變喇!因為當時你無把握!」

我心諗,師傅你頭先又話所有嘢都係注定嘅…

「咁我幾時再有轉機?你提一提我,我捉實佢啊!」
「三十四啦!你事業會有轉變,或者做自己生意…」
「咁我呢個轉變係好定壞?」
「睇你自己努唔努力喇!」

「即係呢…我想知如果我三十四歲有個機會,應唔應該去馬?定係維持現狀會比較好?」

「成功定失敗,有咩咁重要?失敗咗咁又點?你就係諗得太多,廿二歲先會錯過人生轉機!」

「……」呢一刻,我真係唔知可以講咩好。

去到相士幫我睇姻緣,其實我就無咩興趣,因為同女朋友拍咗拖十年,下年又結婚…仲睇乜鬼吖。
但女朋友講到呢part就突然變得好有興趣,捉實我隻掌拎畀相士睇,起勢咁問:

「點啊?佢會唔會有婚外情?佢錫唔錫老婆?將來有冇仔女?」

我望住興致勃勃嘅女朋友,將來有冇仔女,靠自己把握好過啦,問嚟做乜…

「睇佢個相就唔會有婚外情嘅,將來會有一個小朋友,或者兩個,甚至乎三個都有可能!」
「嘩…生三個我都唔係辛苦命,咁我將來應該好有錢喎…」
「靠你自己去把握啦~」

最後,我畀咗幾嚿水離開攤檔。原來已經凌晨一點…

我拖住女朋友,喺寂靜嘅廟街漫步,女朋友聽見我唔會有婚外情,心情好靚。

我突然間明白到一樣嘢,師傅講得好啱,人生都係應該自己把握嘅,睇相問長問短做乜呢…

 

內容延讀:
【藍橘子】《究竟要用幾多年,香港人去IKEA食飯識自己執餐盤》
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!