iPhone都要行埋一邊?古天樂逆潮用8年前出產手機

電子產品

廣告

歌仔都有得唱:「我怕我念舊~」近日古天樂(古仔)出席生日活動,有粉絲拍下古仔使用一部古董滑蓋手機傾電話,憑著手機的體積、顏色和外形,小編推測古仔這部愛不釋手的手機就是曾經風靡一時的Sony Ericsson音樂手機,不知道大家覺得古仔這份念舊情是老土還是長情呢?

text – chevonne photo – weibo、新傳媒資料庫

勁念舊!古天樂情迷Sony Ericsson滑蓋手機

根據古仔粉絲數天前上載到微博的照片,可以清楚看見古仔出席活動時使用手機與他人通電話,這部手機既不是Apple iPhone或Samsung的Note,而是久違了的Sony Ericsson W995型號滑蓋手機。

 

雖然現在Sony Ericsson的手機已停產,品牌Ericsson亦於2012年被Sony完全收購,但相信各位80和90後對這個品牌的手機絕不陌生,小編亦曾經是Sony Ericsson的忠實用家,想當年Sony Ericsson一出新手機,見到有朋友或同學入手真的會好羨慕(唉呀小編唔小心透露年齡~)!其實古仔使用的這部Sony Ericsson W995是一部高階音樂手機,配備810萬像素鏡頭,搭載Walkman聽歌一流,而且還內置收音機,現時的智能手機邊比得上?

其實睇睇下呢部滑蓋手機外形都幾型格,非常襯托古仔的型男形象,古仔堂堂一位大明星,同時擁有幾部手機都好平常,不過小編就好欣賞古仔不會只追隨潮流的性格,有時候愈古老的東西才愈有價值,唔知你哋又點睇呢?

內容延讀:

【戀愛便利貼】一齊耐咗就無新鮮感?5個情侶之間保鮮小方法
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk