家品控注意!星級訂造梳化ITALO MODA 登陸 HOME 21

生活

廣告

放工、放假最想留喺屋企chill下,攤喺梳化聽下歌、睇下書,又或是坐定定煲劇、睇碟實在係人生一大快事!要hea得爽歪歪,首先你要有…….一張靚梳化!已經有30年梳化訂造歷史的 ITALO MODA 一向是為香港五大傢俬零售商供應真皮梳化,質素當然有保證,終於自立門戶,今年更成功登陸致力搜尋優質靚貨的HOME 21,更是實力見證!

(presented by HOME 21)

靚梳化是這樣煉成的!

有購買家品經驗的人都知道,最傷腦筋是質素與款式確是魚與熊掌,很難兼得! ITALO MODA是少有做到質素高,同時款式時尚的梳化!單是梳化框架就已經選用北美進口的實木,而梳化皮料則為意大利牛皮大廠Gruppo Mastrotto的皮革。

款式上,ITALO MODA 愛從都會生活撮取靈感,從凱旋門得到靈感的 Melvin、取自超級跑車的俐落線條的Santos等,再加上每季推出三至四款全新式樣,在業界來說可算是屬產量又多又快,難怪30年多備受用家喜愛!

5款高度推介之選!

Hemingway 及 Bravo設計靈感源自曼哈頓現代藝術博物館,具線條感的設計,簡約又有氣質,超闊皮幅貴妃座位超級好hea!

Santos 取材自超級跑車的俐落線條,搭配可任意調整角度的電動彈鉸,可以幫助腿部肌肉放鬆,緩解壓力。

Amento 的扶手位弧線屬撞色設計,家居走型格風的最適合不過。

除了款式夠型格,ITALO MODA亦提供了完全訂造服務,無論尺寸、顏色,甚至坐感軟硬度均可根據你的喜好訂造,可說是真正達到tailor made,相比一般進口品牌只提供有限度的訂造服務,ITALO MODA梳化更能滿足特别挑剔的本地用家。想了解更多,即去 HOME 21 MegaBox旗艦店參觀下啦!

HOME 21

地址:九龍灣MegaBox L6 6號舖

電話: 2177 2268
www.home21hk.com

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!