【藍橘子】同女朋友一齊耐咗,發現連性格都越來越似佢

熱話

廣告

【藍橘子】同女朋友一齊耐咗,發現連性格都越來越似佢

text-藍橘子 photo-電視劇截圖、電影截圖、Youtube截圖 edit-希彤

部分內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場!

任何人都會因為經歷過唔同嘅事,遇過唔同嘅人而改變。
細個影響你最多嘅係父母,大個互相影響嘅係伴侶。

細細個阿媽會發現你長高咗,粗口多咗,代溝多咗。
當你長大,除咗你阿媽,最能夠留意到你變嘅,就係女朋友。

仲記得以前發現自己有白頭髮,對住執鏡掹完之後望住佢,覺得自己長大成人,為工作而煩惱,仲仲有少少沾沾自喜。

但原來真正嘅「忙到老」,係工作忙到有幾多條白頭髮都無時間去理。

當你因為工作而愈來愈殘,第一個發現嘅係女朋友。佢仲會帶咗一堆護膚品威逼你搽,叮囑你唔好求求其其濕咗水當洗完塊面。
去旅行難免食多咗,平時又忍受唔住fb嘅邪惡宵夜post,結果幾乎每晚都習慣性食宵夜。

到你攬住女朋友時,佢已經發現「你係咪肥咗?」
「邊有啊…」連你自己都唔察覺,但女朋友就一手搣落你條腰度。
「肥咗啦你~死肥仔!」

女朋友除咗注意到外表改變,仲喺不知不覺間,令你性格上都開始產生變化。
就算自己一個人食飯,你睇餐牌開始習慣睇埋佢鍾意食乜。因為平時同女朋友食飯,就連食譚仔都係share餸黎食。
「帶遮啊。」每次落雨,佢都會提你帶遮,因為你肯定唔記得帶。
「落車記得拎遮啊!」因為你已經送過好多次遮畀巴士司機。
「晾乾把遮先好收埋啊。」你次次唔記得,把遮用幾個月就生銹,佢唯有次次提你…

 
隔咗五分鐘之後:
「我知你而家實係打緊機,你晾咗把遮先!咪當我講嘢耳邊風!」

女朋友已經成為你肚裡面條蟲,見到你無回應就估到係打緊機,你唯有死死氣去晾遮。

漸漸地,你個腦成日會有幻聽,聽到佢把聲,性格會變得愈來愈似佢。
佢亦因為成個腦都係要提醒你嘅嘢,變得愈來愈似你。

成日聽人講,同一個人耐咗會有夫妻相。
原來唔單止係個樣,連生活習慣、性格都會變得「夫妻格」。
所以話,愈瞭解你身邊嘅伴侶,其實就愈瞭解你自己。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!