事主路不拾遺被質疑作故仔?!小編實測 一個公文袋可以裝幾多錢!

熱話

廣告

話說昨日(8月29日),在網上流傳一則好人好事,一位網友Dennis Wan在社交群組發布貼文,表示自己撿獲一個 公文袋 ,內裡藏著176萬,當時曾經營書店至財困的Dennis心中起了邪念,一度想將這176萬據為己有。如果你撿到176萬,你又會不會「完璧歸趙」呢?

Text-adam photo-facebook截圖

事主撿獲裝有176萬港元公文袋 等到失主返轉頭

//Dennis Wan昨晚在fb貼文指,「剛剛排隊坐的士,前面嗰阿叔一袋二袋上車,佢跌咗個公文袋喺地下,叫都叫唔停,的士就駛走咗,袋入面有18嚿1,000蚊,大約180萬左右,當時的士站係無人,附近又無閉路監控,心中突然充斥邪念,想據為己有,補償書店蝕咗嘅錢,但我戰勝魔鬼,可能人家呢筆錢係用嚟救命,畀自己三十分鐘時間喺度等,如果佢唔出現就拎去差館,我食咗兩支煙時間,就有個阿叔出現喺的士站搵嘢,我走去問佢搵咩,佢話搵個袋,我又問個袋裝啲咩,佢話貴重嘢,之後我拎個袋出嚟,問佢係咪呢個,佢就四萬咁口話係,我再認真問佢入面裝咗咩嘢,佢話喺銀行攞咗176萬現金用嚟出糧,我見條數正確就交返畀佢,佢開心到係都要畀5,000給我飲茶,推搪幾次我收咗,聽日拎去萬豪食自助餐,yah!」//

今天不少媒體報道此事,並讚溫先生打敗心魔、路不拾遺是正確之舉!但亦有不少網民指此事是溫先生自編自導自演,一個公文袋根本就無法裝入176萬現金。

事件經多番轉載之後,不少網民質疑,為何有人將整整180萬放在一個公文袋裡,而公文袋,又能否放進180萬,小編馬上為大家測試180萬與公文袋之謎!

跟小編實測後,理論上新鈔是可以放入公文袋,所以說香港好心人還是有很多,不過今次事件來說,就只有溫先生才知道事情真偽了!

內容延讀︰

想做善解人意女友?了解5種男人自私行為背後想法

>>> LIKE我們fb <<<

fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!