山系+文青 系 必入!超強Olympus TG-5相機

電子產品

廣告

影相、拍片放上社交平台分享及呃like已成日常,一部大光圈嘅防水 相機,絕對可以令拍攝過程省時省力,仲輕易拍到靚相添,真係一秒變大師!

(Presented by OLYMPUS)

山系好動 系

年輕人梗係特別鍾意行山、玩水,特別係依家正值炎炎夏日,又係旅遊好時機,一部可以陪你上天下海的 相機 絕對是最佳拍檔!TG-5犀利之處在於堅固的結構足以應付任何惡劣的環境,防水功能深度可達15米,下雨天用不成問題,去沙灘、潛水都用到!

防水之餘可以抵禦由2.1米高墜落,每個組件都有一流的減震能力,一不小心跣手跌咗部 相機 落地都無事!

愛吃文青 系

文青 系 女生就最愛與閨密去食甜品、去靚cafe影相打卡,想影食物相影得美美der,TG-5 千變萬化的微距拍攝就fit晒!

拍攝時顯微鏡模式,可以拍攝近至1cm的主體,加上光學變焦,真正有顯微鏡近攝效果,就連士多啤梨上的籽都睇到!你仲可以將幾張不同拍攝焦點的相片合成,前景與後景同樣清楚都無難度!