網紅Ricko求復出 post相試水溫再引罵戰

熱話

廣告

Youtube Channel擁有21萬subscribers、Instagram擁有14萬4千Followers的香港網紅Ricko,在早幾個月前被指欺騙女生的感情,更想哄她們作出性行為而被網絡公審,Ricko 4月出了一個澄清post後就消聲匿跡,而近日Ricko終於都上水,post了一張廁所自拍照再加上「好久不見」的字句,看來有意重回網絡世界,但同時又再引起一論罵戰,小二,再來2斤花生!

text-隆仔 photo-Ricko FacebookInstagram、連登討論區

事緣(已知可以skip)

要食花生首先要了解整件事的來龍去脈,雖然Ricko在不同平台都有很多Followers及Subscribers,但其實不是很多人都認識他,好像筆者要不是「厹」事件可能一輩子都不知道原來有這一個人,而且這麼多年輕的少女喜歡他。

Ricko Lam林偉程,是一名17歲,於英國讀中學的香港人,主要在Youtube拍攝生活短片,也會跟窮飛龍、娜美等其他界別的Youtuber合作,吸引了不少年紀輕輕的女Fans,但在今年4月,就有人踢爆他是「厹」(狗公),同時flirt多名女生,更會借玩貓為名邀請不同的女生上他的家,務求你玩貓時我就玩你,享受敦倫之樂。

得手後Ricko就想分手,其後女生發現被Ricko玩弄,就結集了多名受害人於網上發文公開事件。

事主更上傳了2段Ricko的「溝女錄音」作為證據。

Ricko事後就在其Instagram發文回應,指錄音是電影對白,這些女事主也是和他處於「曖昧中」的關係,更說自己不會隨便和人發生性行為。

相信大家都知道發生左咩事。無論對自己,對朋友,對一直支持我既,對見到我就覺得討厭既都要出黎好好解釋下。事到如今,已經唔再係埋怨誰,責怪誰既時候,講到底最應該怪既就係自己。依家唯一可以做既就係出黎澄清翻,負返應負既責任。無可否認以前既自己好享受被人愛戴,重視既感覺。因此,果段時間會保持住同唔少朋友聯絡,為既就係安全感,存在感。不過慢慢我同佢地既關係開始變得更好,好到係旁人眼中都會認為我地「曖昧中」。問題開始出現,當「朋友關係」開始闖入「曖昧關係」的灰色地帶就變得難以解釋和拒絕。最後造成對對方的傷害。一次係咁兩次係咁,慢慢我都知道唔可以再維持落去,係半年有開始作出改變,承諾自己要將關係處理得清清楚楚。可惜以前做過既始終已經做左,改變已變成過去式的。係呢度再講聲對唔住,我令相信我既人失望。不過我希望澄清既一點,網上對我既評論有提及到我邀請朋友到家「玩貓」最後變成發生性關係。這點我可肯定自己並沒有做過。再重申,我亦沒隨便與人發生性關係。網上流傳什麼「我會負責任」的錄音亦只是我在覆述剛看完的電影對白。這是我對大家的一個交代,亦希望大家別讓事件干涉我身邊朋友。半年前開始擔憂年少無知的性格最後會為自己帶來煩惱,因此自己有作出改變,但不足以彌補以往的過錯。今次買個大教訓比自己,修正自己既缺憾同時亦比時間自己靜下。感謝曾經支持過我的,亦慶幸有罵醒我的。再會。

A post shared by Ricko 🐻 / 22.3° N 114.1° E 🇭🇰 (@lwc_ricko_rlrl) on

及後就在網絡上消失了一排。

Post相試水溫

但網絡紅人都是人,都要吃飯的,相信Ricko無接job一排都餓得七七八八,於是4個月後他就在Instagram上傳了一張廁所自拍照(個背景有啲似公廁,唔知係咪有咩隱喻),配上「好久不見」四個大字,明顯想試一試他在網絡上的位置有沒有翻生的機會。

好久不見 #hkig #2017

A post shared by Ricko 🐻 / 22.3° N 114.1° E 🇭🇰 (@lwc_ricko_rlrl) on

雖然香港人是善忘的動物,但好明顯Ricko不記得香港人也是一種「鍾意睇人hihi的生物」,馬上引來多人留言評擊,但最最最最最好看的,不是評擊的留言,而是一眾Ricko的忠粉衝出來護主,大戰一觸即發!

想不到區區一個youtuber都會有後援會,想必Ricko一定好有魅力(雖然筆者仲未搵到……)

暫時留言已經有1千2百多個,還不斷有人留言,要追post都要花點時間,但說時遲那時快,Ricko又post多張相,又有成六百多個留言!

37°C #hkig #2017

A post shared by Ricko 🐻 / 22.3° N 114.1° E 🇭🇰 (@lwc_ricko_rlrl) on

總之花生一大堆,想食咪入去睇下囉,當笑話睇下都解到下悶㗎!BTW,如果Ricko你有睇呢個post的話,有無興趣上嚟教吓筆者點先有咁多女Fans?

內容延讀:
林子善 明年大婚 預告星級兄弟團
>>>​LIKE我們fb​ ​<<<

fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!