【健吾】打工仔的悲歌

熱話

廣告

【健吾】打工仔的悲歌

健身教練語錄:哈哈哈,你知唔知呀,隔籬gym個教練呢,畀人知道佢用基apps識人呀,而家唱到佢成間gym都話佢鍾意畀個屎忽人屌呀。
我:我估呢,呢個gym冇咗基佬呢,你哋一半人會乞米。其實點解唔可以尊重一下你哋嘅潛在客人呢?
撰文:健吾 圖片:電視及電影截圖、新傳媒資料庫

內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場

健:咁我又冇乜嘢。我戥個師兄慘jei。
我:仲有呀,點解D人會知佢用gay apps呀?冇人第一個人,又點會知呀?個個都拍拖,唔通個個都想拍拖咩?基佬而家唔使拍拖嘅?最好搵好L多錢,等你哋D健身教練賺晒佢,之後畀你哋去溝MK妹就好?哈哈哈哈。

健:不如我哋做多組啦?
*  *  *  *

一百萬問題:如果你見到好朋友的老公在gay apps出現,怎麼辦?這問題,約一年前我問過了,當時的答案是:不出聲。因為,我不知道我的好朋友對我可以有多坦白。也許,他們早就知道,他的老公是基。也許,你也更清楚知道,有些女人,人到中年,事業沒甚麼大成,就轉向往婚姻出發。找到一個同志跟他結婚,也許是好事呀。怎麼會到現在才「發現」?結婚之前沒有發現,那就是新娘消費失誤呀?

為甚麼又再提這件事呢?基友C最近搬了新家,在新家附近開羅庚(同志間對交友應用程式的戲稱),看到一個兒時中學的同學,三年前結婚,大家還高高興興的喝了一餐,新郎還盡興得酩酊大醉,三年亦無所出,大家都以為他們想二人世界。後來,大家都知道原委了。
很難理解嗎?我問。

「不是,只是不知道為甚麼。這種同志這樣活不辛苦嗎?」朋友問我。
在香港,不怕被歧視,不怕被針對,不怕人家的說話是很難的。做一個人,要顧及別人對自己的目光,又要做自己,就更難。我在嘗試做,當然天天都有人開罵。對一個普通的香港人,一個做普通辦公室做打工仔的香港人,為甚麼要把自己拋出安全區?

「那他不辛苦嗎?」
自討苦吃?在香港,這種人多的是。當很多人都是面對同一個問題,那就不是一個問題了。
內容延讀:
【健吾】肥人的地獄
>>> LIKE我們fb <<<

fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!