四季配搭必備 名人學生加持 慈善PrintTee

生活

廣告

(Presented by Telford Plaza)

Print Tee可謂一年四季必備潮物,除咗設計簡約,容易配搭外,你更可以由自己性格、喜好、心情而選擇唔同Print Tee上嘅金句或文字,充滿個人化。而今次要介紹嘅Print Tee就係德福廣場以推廣「開心∙任你揀」而舉辦嘅「齊撐慈善CHARITEE」,由不同明星紅人同埋理工大學廣告設計系學生設計嘅 慈善PrintTee ,齊齊發放正能量,而且所有收益都會撥捐予國際培幼會,極有意義,絕對要撐!

明星名人親手設計 慈善PrintTee

今次有福鳥,因為可以有機會買到由10位本地來自各界嘅紅人設計嘅慈善Print Tee,包括:曹星如、盧海鵬、河國榮、方健儀、歐鎧淳、 江忞懿、 小克、Plastic Thing、 青山不墨同埋Cuson Lo,部分更係為咗做善事而第一次參與設計工作。

重點推介由歐鎧淳設計嘅「Feel The Strength Feel The Happiness」,用色配上設計圖案及文字都極具時尚感,由強韌到快樂,由歐鎧淳講出口,特別有說服力;另外小克用經典熊貓icon加心心,簡約設計,絕對長青之選!

正能量系列

除咗10位名人外,仲有一班 學生設計為慈善出一分腦力, 當中正能量系列用咗唔少圖像或金句作主題;而重點推介以黑白色設計嘅「肩並肩」,看似簡單,但其實重點在細節,暗藏兩個人喺字中間,絕對係用心之作。

電影/歌詞系列

歌詞電影對白幾時都係好有影響力,而今次一眾學生都善用歌詞同電影對白設計出一系列Print Tee。「幻覺嚟㗎啫 嚇我唔到嘅」中用唔同顏色嘅線條,造成「幻覺」,好有心思,而且顏色鮮艷,夏天着就啱晒!另外一件「有聲tee」印有「唏呀唏呀唏」加上一點啡色點於上方,幽大家一默!

窩心系列

一連串以窩心句子設計嘅Print Tee,一切從簡卻又令人不禁望多兩眼。「八號風球現正生效」呢句相信係唔少打工人嘅心願,打唔成買件tee開心下都唔過分啊!

備6種顏色及不同尺碼供選揀

除了50款別出心裁的設計外,德福廣場還備有黑、白、灰、粉紅、海藍、軍綠等6色T-shirt,以及成人及小童尺碼可供各位選擇,只要由即日起至9月3日期間逢星期五至星期日,蒞臨德福廣場2期的慈善攤位,捐款港幣100元予國際培幼會,便可獲專人即場印製充滿特色的「快樂CHARITEE」一件,在炎炎夏日中穿着,遊走大街小巷,到處傳揚快樂!

德福廣場「齊撐慈善CHARITEE」

日期: 2017年7月29日至9月3日(逢星期五至日)
時間: 12:00–20:00
地點:德福廣場2期3樓中央展場

公眾查詢: 2243 3717
詳情可瀏覽網站:www.telford-plaza.com

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!