韓妹盛夏「清甜」妝容秘技 簡約底妝+水光 果汁唇

造型打扮

廣告

香港夏天又熱又濕,最忌濃妝艷抹,連肌膚都透唔到氣。夏日妝容應該愈簡單愈好,學下韓妹現在最流行的「nothing but lips」 果汁唇 潮流,清新又甜美,即check究竟係咩東東!

(Presented by M·A·C)

Nothing but Lips?

韓妝當然係玩亮麗顏色,最近就流行「nothing but lips」潮流,以水潤、透薄底妝,配搭juicy唇妝,清新又甜而不「膩」!

#맥#버시컬러스테인 #라스트미닛 #입생로랑#틴트#11호 💄 #코덕#뷰티스타그램 #motd#메이크업#beauty

A post shared by 1일 1 리뷰 실천 ❣😾 (@yeons__veauty) on

簡單的內眼線及淡珊瑚色胭脂,將整個妝容的focus都放在紅莓色唇妝上,不需濃妝艷抹,卻可以令整個人看來充滿好氣息。

늦은생선꼬마오용❤️

A post shared by 🍒 (@adorable_joo_k) on

透薄的水潤底妝,配上俐落的一字眉及粗黑眼線,高光澤的大紅色唇妝超sharp,適合走型格路線的女生。

水光 果汁唇 的秘密

這款超級水潤的唇妝感稱為水光 果汁唇 ,除了形容視覺上的水潤、光澤效果外,最重要是唇妝質感上有如「果汁」般透薄清爽,雙唇看來水嫩又juicy,夠晒吸引!

딸기딸기한 화이뜨데이🍓 #르브레드랩 🍰#맥틴트#트룰리에버라스팅

A post shared by 민💞 (@j_miini) on

這支 M·A·C Versicolour Stain 唇釉全系列共推出16種色調,由柔和的MLBB粉紅色調,到搶眼的珊瑚橙色及火紅色,在韓國好鬼搶手!

 

韓潮3款大熱顏色

#Forever Darling
Versicolour Stain 近似唇膏、唇彩二合一,塗抹後溶於唇上,橙紅色sharp得來質感輕盈、透薄,玩大熱「果汁唇」都唔使驚漿住個嘴!

#Can’t Stop Won’t Stop
顏色像真度滿分,非常接近實物原色。咪以為sharp色唇妝就好易顯出唇紋,Versicolour Stain 唇釉配方蘊含潤膚油,有助撫平唇紋,即使塗抹鮮橙色也不會令唇紋現形。

# Tattoo My Heart
粉紅色珊瑚色調比亮橙色顯得更具親和力,加上全系列淡淡的雲呢嗱味,真係睇到都sweet呀!

M·A·C Versicolour Stain 水感琉璃染唇液

HK$240
全線M·A·C分店有售
更多產品資料: http://bit.ly/2ttnT9i
 

關鍵詞
MAC果汁唇